Linnschminn Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Jeg er ute etter litt tips til ny mobil. Den jeg har nå (HTC HD Mini) tar snart kvelden, og da trenger jeg ny. Jeg vil ha en lignende mobil, men gjerne bedre (og aller helst HTC). Størrelsen på telefonen er viktig, jeg er en liten person og trenger ikke et slagvåpen. Har ikke så mange andre krav og pris er heller ikke så viktig. Vil også helst unngå MarketPlace for det er etter min mening ubrukelig. Endret 21. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Velkommen til forumet. Om du er ute etter en HTC som yter bra, men ikke er for stor er vel valget ganske greit på Desire S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hvis de fortsatt dselger HTC Gratia, så er den et godt android-alternativ i omtrent samme størrelse. HTC Wildfire S er i samme liga, litt mindre men skjermen er ikke det du forventer av en smartttelefon idag. Lenke til kommentar
Linnschminn Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Hvis de fortsatt dselger HTC Gratia, så er den et godt android-alternativ i omtrent samme størrelse. HTC Wildfire S er i samme liga, litt mindre men skjermen er ikke det du forventer av en smartttelefon idag. Har sett etter Gratia, men den selges ikke mange steder og er ganske dyr. Både Gratia, Wildfire S og Desire S er aktuelle kandidater. Skulle bare ønske det fantes noen nyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå