The Redmen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Hei Ja, ikke lenge til vinter kommer. Og når den kommer skal jeg kjøpe meg nye ski, skøyteski. Har et par klassisk ski med rottfella binding som jeg vil bruke på fjellet, så har mest lyst til å kjøpe skiene i butikken(ikke på nett) for å få kjøpt meg sko som passer til begge skiene. Altså,planer om å kjøpe ski med rottfellabinding denne gangen og. Er også svært usikker på str på sko(skisko) ettersom jeg har vokst noe sykt i det siste. Noen tips til noen enkle og ikke altfor dyre ski type som blir brukt av en gutt som trener ski på fritiden, jeg går ikke på noe ski trening ellerno, bare trener selv for å holde formen oppe om vinteren. Vet dette ble litt rotete. Men håper på noe tips ! Mvh LFCBoy EDIT: Gidder ikke å kjøpe 2 nye par sko, derfor har jeg tenkt å kjøpte samme binding igjen. Endret 20. september 2011 av LFCboy Lenke til kommentar
nordmannen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hei Ja, ikke lenge til vinter kommer. Og når den kommer skal jeg kjøpe meg nye ski, skøyteski. Har et par klassisk ski med rottfella binding som jeg vil bruke på fjellet, så har mest lyst til å kjøpe skiene i butikken(ikke på nett) for å få kjøpt meg sko som passer til begge skiene. Altså,planer om å kjøpe ski med rottfellabinding denne gangen og. Er også svært usikker på str på sko(skisko) ettersom jeg har vokst noe sykt i det siste. Noen tips til noen enkle og ikke altfor dyre ski type som blir brukt av en gutt som trener ski på fritiden, jeg går ikke på noe ski trening ellerno, bare trener selv for å holde formen oppe om vinteren. Vet dette ble litt rotete. Men håper på noe tips ! Mvh LFCBoy EDIT: Gidder ikke å kjøpe 2 nye par sko, derfor har jeg tenkt å kjøpte samme binding igjen. Hei, Først vil jeg si at jeg er ingen ekspert! Har liten peiling! Tar jeg ikke helt feil er det standard bindinger i den forstand at alle sko i dag skal passe. Pass på å finne en god mellomting mellom skøyesko og klassisksko så skal nok det funke selv om selgeren vil prøve å få deg til å kjøpe begge deler. Dersom skiene ikke blir for mye benyttet i vinter, ville jeg kanskje bare investert i noen av de billigste skøyteskiene du finner, tror dette skal holde til moderat trening http://www.oslosportslager.no/produkt/fischer-scs-skating-skoyteski-1011-26904.aspx . Håper du forstår noe, men tror ikke vi amatører trenger all verdens utstyr. Du slipper også være alt for redd for å ødelegge noe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå