Gå til innhold

Hund til ungt og uerfarent samboerpar

Anbefalte innlegg

Takk for tips! Synes de er veldig kule, men de blir kanskje litt for utradisjonelle og spesielle for meg. Og kanskje litt for liten, uten at jeg har noe annet grunnlag for å si det enn et kjapt søk på Google.

Edit: Bulldog var en rase jeg var veldig glad i før, men har ikke den samme følelsen for de nå. De ser jo alltid så triste ut. :p

Cocker Spaniel føler jeg er hadde vært litt mer passende dersom det kun hadde vært samboeren som skulle ha hund, men jeg føler de blir litt jentete, i mangel på et bedre ord.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du finner en rase du vil undersøke nærmere, anbefaler jeg absolutt å ta kontakt med oppdrettere og reise på besøk :) vi fikk treffe begge foreldredyra til valpen vår mens kullet ennå bare var på planleggingsstadiet, og fikk satt oss opp på liste! Veldig fint å treffe en med erfaring med rasen "in person" og spørre om alt man måtte lure på :) og koselig å ha kontakt med oppdretteren da, både før og etter!

Cockere er fine da. Syns personlig den amerikanske ser hakket mer "jålete" ut enn den engelske :p

Endret av fnisu
Lenke til kommentar

Hvis du finner en rase du vil vite mer om og hilse på, så kan du jo kanskje ta kontakt med noen oppdrettere og høre med de om de har solgt eller satt ut på for en hund du kan hilse på.. Er kanskje en longshot.

Anbefaler forresten Sombio for dvergschnauzer. Hun avler kun hvit nå da, og hvis jeg skulle hatt ville jeg hatt salt og pepper eller sort og sølv. Hun holder til i Sandnes tror jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...