tho-myh Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Høst i Rotterdam Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Her er gult ganske kult faktisk! Uttrykket minner meg om LP'cover fra 70-tallet! Genesis og Pink Floyd kommer meg i hu! Vet ikke om noe jeg ville gjort annerledes her! Liker dette! God 4'er fra meg! Lenke til kommentar
tho-myh Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Veldig hyggelig smort1! Må innrømme at jeg liker det selv :-) Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Flott lys du har fanget her, fin komposisjon liker bildet godt. Tips; Rette opp det skjeve huset på venstre side, og bytte katogori til urbant eller kveldsbilde eller noe i den durn. Lenke til kommentar
tho-myh Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Takk for tilbakemelding Håkon. Setter pris på det. Problemet i Rotterdam er at så og si ingen hus er/har rette linjer. De "lener" seg eller "bøyer" seg da arkitekten stort sett har frie tøyler. Ser ellers poenget ditt, men måtte ta valget om rett mur i forkant, rett horisont, rette bygninger. Valgte rett horisont til slutt :-) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 synes det ble knall tøft,og kurse kan vi godt gjøre sammen,he he,,5+ fra meg her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg