SW-547 Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Er det noen som sitter med info på hvilke digitale kompaktkamera som har mulighet for lengre lukkertid enn 16 sekunder? Er det problemer med støy som er årsaken til denne begrensningen? Men de må da være noen som har mer og da tenker jeg ikke på speilrefleks. Lenke til kommentar
hce Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Er det noen som sitter med info på hvilke digitale kompaktkamera som har mulighet for lengre lukkertid enn 16 sekunder? Er det problemer med støy som er årsaken til denne begrensningen? Men de må da være noen som har mer og da tenker jeg ikke på speilrefleks. På mitt Nikon CP4300 kan jeg stille lukkertid opp til 16 sekunder, og i tillegg sette den i bulb modus som kan gi lukkertid opp til 60 sekunder. Kjører du på ISO100 (eller lavere) og godt stativ blir bildene fine. Lenke til kommentar
terjed Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Sony V1 har 30 sekunder ved valg av "shutter priority". Er ikke så mange kameraer som fikser veldig lange lukkertider i full auto naturligvis. Full auto er vel mest ment kunne brukes i situasjoner hvor kameraet kan håndholdes (tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå