Thombr86 Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Har tenkt lenge og langt på ny harddisk. har bestemt meg for en 160GB S-ATA harddisk, og lurte på om det er maxtor, eller Seagate som har de beste? tenker da på ytelse/støy. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hvem som har den beste kan jeg egentlig ikke uttale meg om, men kan si at jeg er veldig fornøyd med 160GB S-ATA disken min fra Seagate :smile: Den er stille og rask (etter min helt subjective mening) Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 ja, lurte litt rundt selv og kom frem til at det antagelivis blir seagate. noen kroner billigere å! til et annet spm. hvordan er det å starte opp pc'n å installere windows på en s-ata disk? har hørt om mange problemer? er det bare å sette s-ata som en boot-device (epox 8rda3+ er hovedkortet den vil bli brukt på) Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Du må mest sannsynlig ha driverdisk/cd klar og trykke f6 helt i starten av installasjonen. Utover det er det ingen vanskeligheter. Lenke til kommentar
duudee Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Husk nå på at du trenger en sata strømkabel i tillegg til disken. Standar at kunder kommer innom og skal ha sata strømkabel, ettersom de ikke er klar over at de også trenger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå