Hidden Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg kom tilfeldigvis over denne tråden da jeg søkte på nettet etter "kittens" for en wallpaper jeg skal lage i dag. Fant en drøss morsomme bilder og kommentarer i denne tråden, enjoy! 8) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Jeg ble litt inspirert av dem og laget en wallpaper i dag: (den kan hentes her) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg ble litt inspirert av dem og laget en wallpaper i dag: (den kan hentes her) kult (fint,koselig) bilde, bra lagd oxo Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Takk takk :wink: Jeg brukte PS 5.5 (har tilgang til 7.0 på en annen PC, men synes det er greit å gjøre mer manuelt). Bildene ble funnet via Google bildesøk og redigert tildels ganske mye (som den røykende, blunkende katten). Jeg fikk dønn lyst på å skaffe katt igjen da jeg laget det.. Kanskje jeg lager noe med kaniner neste gang, eller hunder. Prøver å finne et tema så det ikke blir for rotete. Her er det forrige bildet jeg laget dagen før: (klikk her). Det er litt preget av hastverk da jeg begynte å bli lei av å redigere overflaten på flykroppen (originalt bilde her). Jeg vet ikke hvorfor selve URLene ikke funker, gjorde det for 2 dager siden, men småbildene ligger ihvertfall i Google cachen tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Katter en noen artige skapninger. Det gjør så mye rart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Glemte å legge inn linkene http://www.bordergatewayprotocol.net/~jon/.../funny_cats.wmv http://www.joked.com/view.php?id=202&item_..._nr=3&total=260 Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Tufft ja! Kul katt! Hadde vært kult å ha ei slik katte slengenede rundt på gulvet... Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Tufft ja! Kul katt! Hadde vært kult å ha ei slik katte slengenede rundt på gulvet... Ein kompis av meg har faktisk ein katt som ligger og sløver seg sånn som de der kvar dag! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 ikke ille tråd det der gitt Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 bekrefter bare at katter virkelig ER verdens herligste dyr... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Skjønne ja men de herligste dyr? Nei tror ikke det nei Dogs4ever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå