Avanti Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Siden jeg bor i italia har ikke min nyinnkjøpte 6610 norsk ordbok, er det mulig å "installere" norsk ordbok? hvordan fikser jeg det? på forhånd takk. Jan Lenke til kommentar
JZA Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Trodde det bare var å bytte språk i ordboka jeg ? Ta den bort fra automatisk ell noe sånn ? Får du norsk meny, er det nesten garantert også norsk ordliste. Lenke til kommentar
Avanti Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Trodde det bare var å bytte språk i ordboka jeg ? Ta den bort fra automatisk ell noe sånn ? Får du norsk meny, er det nesten garantert også norsk ordliste. telefonen er levert med følgende språk: engelsk, italiensk, tysk, fransk, hollansk, spansk,tyrkisk og portugisisk, dette gjelder menyer og ordlister. Ikke så viktig men det er greit med norsk ordliste da man sender sms til gamlelandet.... noen som har forslag? på forhånd takk Jan Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Det er nok ikke mulig å få både norsk of italiensk språk, på den modellen. Fordi det norske språket er vanligvis i en språkpakke hvor kun nordiske språk er. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 du må ha inn mobilen på service, hvor man legger inn norsk sw. men det er ikke garanti på at tlf'en fungerer etterpå pga at det ikke er original sw som legges inn )= dette blir på kundens kostnader )= dessverre... men du får ikke både norsk å italiensk )= Lenke til kommentar
Avanti Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 du må ha inn mobilen på service, hvor man legger inn norsk sw.men det er ikke garanti på at tlf'en fungerer etterpå pga at det ikke er original sw som legges inn )= dette blir på kundens kostnader )= dessverre... men du får ikke både norsk å italiensk )= okay, jeg tror jeg holder meg til italiensk, tar ingen sjanser..... takk for alle svar. Lenke til kommentar
ossa Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 kan desverre ikke svare for Nokia, men jeg fikk meg nettopp norsk språk på min t610. kjøpt i malaysia og oppdatert i malaysia. gratis, og SE programvare. ingen problemer med garanti nei. kontakt nokia, de ordner det helt sikkert. Lenke til kommentar
Avanti Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 kan desverre ikke svare for Nokia, men jeg fikk meg nettopp norsk språk på min t610. kjøpt i malaysia og oppdatert i malaysia. gratis, og SE programvare. ingen problemer med garanti nei. kontakt nokia, de ordner det helt sikkert. det er bare det at jeg vil ha både italiensk og norsk ordliste, og i følge tidligere innlegg var ikke det mulig. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 i kan ta å høre på jobb på mandagen om det går ann å fikse både italiensk å norsk (= Lenke til kommentar
Avanti Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 i kan ta å høre på jobb på mandagen om det går ann å fikse både italiensk å norsk (= Tusen takk, setter virkelig pris på all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå