Krankemot Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Festlig nick OP har forresten... Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Hvem er "OP"? NVM Lenke til kommentar
Chinagoose Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) .. Endret 24. oktober 2011 av Chinagoose Lenke til kommentar
Mersa Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg fikk jakken for en uke siden.. jeg er veldig fornøyd.. Ser ekkkkkte jooo.. lastet opp noen bilder hvis du vil se.. Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 Du har nå støttet barnearbeid, og du vil også fryse i vinter. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 Fett hvor mange som plutselig registrerer seg her og skriver sitt første innlegg her i tråden. Er nok en tilfeldighet, regner jeg med. 2 Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Fett hvor mange som plutselig registrerer seg her og skriver sitt første innlegg her i tråden. Er nok en tilfeldighet, regner jeg med. Hva ellers kan det være? Endret 18. oktober 2011 av b3ndik Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg fikk jakken for en uke siden.. jeg er veldig fornøyd.. Ser ekkkkkte jooo.. lastet opp noen bilder hvis du vil se.. Hva slags kamera har du brukt her? Mobilkamera på en mobil levert av datterselskapet ditt, billigemobile.no? 6 Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 19. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg fikk jakken for en uke siden.. jeg er veldig fornøyd.. Ser ekkkkkte jooo.. lastet opp noen bilder hvis du vil se.. Hva slags kamera har du brukt her? Mobilkamera på en mobil levert av datterselskapet ditt, billigemobile.no? Heheh tenkte det samme.. Det er et Canon Ixus 40. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 Kjøpte du det tilfeldigvis på "kjempebilligcanonixus.no" eller noe i den duren? For ut i fra de bildene du tok med det virker det som om det fungerer omtrent like bra som den svette jakken din kommer til å gjøre... 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Svett er vel det siste den jakken kommer til å være. 1 Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Takker. Nicket indikerer at jeg er fult klar over at man ikke får en ny CG jakke for under 4,000kr med mindre kjøpt fra US(canada) med lav vuluta kurs, eller fått kjøpt brukt authentic CG jakke fra finn.no eller ebay.com. PS: Så er ingen vits i å trolle her. CG Jakke koster 4200 NOK i Canada. + 300kr i frakt til Norge med snegle post. Lenke til kommentar
Chinagoose Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 ... Lenke til kommentar
Mersa Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg fikk jakken for en uke siden.. jeg er veldig fornøyd.. Ser ekkkkkte jooo.. lastet opp noen bilder hvis du vil se.. Hva slags kamera har du brukt her? Mobilkamera på en mobil levert av datterselskapet ditt, billigemobile.no? Misunnelig eller? =D ... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 24. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg fikk jakken for en uke siden.. jeg er veldig fornøyd.. Ser ekkkkkte jooo.. lastet opp noen bilder hvis du vil se.. Hva slags kamera har du brukt her? Mobilkamera på en mobil levert av datterselskapet ditt, billigemobile.no? Misunnelig eller? =D ... Beklager, jeg befinner meg i en samfunnsklasse som ikke registrerer innlegget over som et argument. Prøv igjen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå