lokeland Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 (endret) For å ikke nevne kyllingbein blant "dunet". Hvis trådstarter står bak siden burde han/hun for lengst skjønt at dette er dødfødt. I hans andre tråd påstå han/hun at det for snakk om kjøp til seg selv, men man kan jo lure.. Edit: Trådstarter er uansett spesifikt ute etter en piratkopi (det er så kult å støtte mafiavirksomhet) fordi han/hun ikke har råd til en ekte Canada Goose-jakke til bruk i det iskalde Bergen. Endret 20. september 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Chinagoose Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) ... Endret 24. oktober 2011 av Chinagoose Lenke til kommentar
Populært innlegg Vowels Skrevet 21. september 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Nå er det på tide å holde syltelabbene dine unna tastaturet en stund tror jeg. Ingen her har kjøpt jakke fra billigejakke.no og ingen vil dele bilder med deg. 10 Lenke til kommentar
Chinagoose Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) ... Endret 24. oktober 2011 av Chinagoose Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Domenet ser ut til å være slettet allerede. Bør jo indikere seriøsiteten. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Nei, det er TS som har skrevet feil i tittel. Domenet ligger på .com. .com siden er flott oversatt med google.translate eller tilsvarende. Ergo tøysenavnet "billigejakke". Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Nei, det er TS som har skrevet feil i tittel. Domenet ligger på .com. .com siden er flott oversatt med google.translate eller tilsvarende. Ergo tøysenavnet "billigejakke". Ahh. Men i så tilfelle ser eg ikke problemet. Det er jo en HAUG av bilder der trådstarter kan kose seg med. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Domenet ser ut til å være slettet allerede. Bør jo indikere seriøsiteten. domenet? Domenet aka nettadressen. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Hva med denne siden? canadagoosejacketsoutletu.com Finner ingen sider på nettet som hevder det er falskt. Er det virkelig så flott? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2011 Fake, fake og fake. Lenke til kommentar
Chinagoose Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 bump Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Nå er det på tide å holde syltelabbene dine unna tastaturet en stund tror jeg. Ingen her har kjøpt jakke fra billigejakke.no og ingen vil dele bilder med deg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2011 Nå er det på tide å holde syltelabbene dine unna tastaturet en stund tror jeg. Ingen her har kjøpt jakke fra billigejakke.no og ingen vil dele bilder med deg. Jeg vil dele bilder! Se her, en Super Mario-bamse! 4 Lenke til kommentar
amsil Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har bestilt jakke fra billigejakker.com, og fått jakken. Mulig det var dumt i utgangspunktet, men om det er noen som ikke kan norsk som har siden gjør ikke meg noe så lenge jeg får det jeg vil ha. Jeg forventet ikke å få en ekte Canada Goose- jakke, men om den ikke er ekte, er det i alle fall ikke lett å se! Det er forresten ingen kyllingbein i jakka som noen trodde her. Jakka er varm og god! 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Herregud, taper... 7 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Jeg har bestilt jakke fra billigejakker.com, og fått jakken. Mulig det var dumt i utgangspunktet, men om det er noen som ikke kan norsk som har siden gjør ikke meg noe så lenge jeg får det jeg vil ha. Jeg forventet ikke å få en ekte Canada Goose- jakke, men om den ikke er ekte, er det i alle fall ikke lett å se! Det er forresten ingen kyllingbein i jakka som noen trodde her. Jakka er varm og god! Takk for at du bidrar til å finansiere kriminalitet og narkotikatrafikk, øke varekostnadene for oss andre, presse frem outsourcing av arbeidskraft og undergrave produktutvikling og grundervirksomhet. And btw, sjekk kontoutskriften din regelmessig. Bare et tips. edit: Glemte å ta med sosial dumping av lavtlønnede unge og eldre fabrikkarbeidere. Endret 17. oktober 2011 av nomore 8 Lenke til kommentar
amsil Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Jeg har bestilt jakke fra billigejakker.com, og fått jakken. Mulig det var dumt i utgangspunktet, men om det er noen som ikke kan norsk som har siden gjør ikke meg noe så lenge jeg får det jeg vil ha. Jeg forventet ikke å få en ekte Canada Goose- jakke, men om den ikke er ekte, er det i alle fall ikke lett å se! Det er forresten ingen kyllingbein i jakka som noen trodde her. Jakka er varm og god! Takk for at du bidrar til å finansiere kriminalitet og narkotikatrafikk, øke varekostnadene for oss andre, presse frem outsourcing av arbeidskraft og undergrave produktutvikling og grundervirksomhet. And btw, sjekk kontoutskriften din regelmessig. Bare et tips. edit: Glemte å ta med sosial dumping av lavtlønnede unge og eldre fabrikkarbeidere. Bare hyggelig Endret 17. oktober 2011 av emiliiee Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 17. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2011 Kjøpte en Peak Goose jakke fra E-bay for 700 ifjord, kvaliteten var og, den så ekte ut og var varm :-) Så denne for 2.000 er neppe dårligere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå