Gå til innhold

BK: Fjellbekk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et godt landskapsbilde som vanlig fra deg :) Teknisk upåklagelig. Synse muligens du skulle dreid kamera en tanke til hø. eller venstre da horisonten er noe midstillt.

Tips: Sort bakgrunn!

Takk for kommentar og tips :) Skulle så gjerne prøvd sort bakgrunn, men vet ikke hvordan jeg får det til...

Skarpt og fint! Gode farger! Mulig at den vannspruten der forran fortsyrrer harmonien her.... ! Krever svart bakgrunn slike bilder! 4æer herfra! :)

Tusen takk for tilbakemld. Den svarte bakgrunnen skulle jeg gjerne prøvd ja, om jeg bare hadde visst hvordan jeg skal få det til...

Flott landskapsbilde - fint komponert!

Takk!:)

Nesten så jeg kan høre bekkens klukking her. Veldig skarpt og detaljene i steinene kommer flott frem. Flotte rolige farver. Jeg gir deg fire for denne.

Tusen takk!:)

Flott og vakkert bilde bekken lager en fin linje inn i bildet ditt, tror midtstillingen fungerer her. :)

Takk for det:)

Flott bilde, synes ikke det er mye å pirke på her, som Morten sier - mørk bakgrunn...

Takk for kommentar:)

Lenke til kommentar

Tusen takk for tilbakemld. Den svarte bakgrunnen skulle jeg gjerne prøvd ja, om jeg bare hadde visst hvordan jeg skal få det til...

Hei igjen!

For å få endret bakgrunnfargen må du , etter at du har lastet opp bildet, klikke på "endre bildet" . Så ser du den raden med felter rett over tittelen på bildet (går fra svart til helt hvitt).... Klikk på de forskjellige svart/hvitt/grått feltene og du får den bakgrunn du ønsker. Klikk på "lagre endringer"! Så har du fått den bakgrunn du vil ha! (Det går dessverre ikke an å få satt denne fargen før du laster opp bildet!)

Du kan også klikke på de samme feltene når du ser på ditt eget eller andres bilder i Bildekritikken. Dette er svært nyttig under "bedømming" av bilder, og kan ofte gi et helt annet inntrykk enn når det f.eks. har "standardbakgrunn"!

Det er bare å prøve så skal du se!!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei igjen!

For å få endret bakgrunnfargen må du , etter at du har lastet opp bildet, klikke på "endre bildet" . Så ser du den raden med felter rett over tittelen på bildet (går fra svart til helt hvitt).... Klikk på de forskjellige svart/hvitt/grått feltene og du får den bakgrunn du ønsker. Klikk på "lagre endringer"! Så har du fått den bakgrunn du vil ha! (Det går dessverre ikke an å få satt denne fargen før du laster opp bildet!)

Du kan også klikke på de samme feltene når du ser på ditt eget eller andres bilder i Bildekritikken. Dette er svært nyttig under "bedømming" av bilder, og kan ofte gi et helt annet inntrykk enn når det f.eks. har "standardbakgrunn"!

Det er bare å prøve så skal du se!!! :thumbup:

Det visste jeg ikke! Men nå har jeg fått det til, tusen takk!:))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...