Krismeko Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Fjellbekk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Et godt landskapsbilde som vanlig fra deg Teknisk upåklagelig. Synse muligens du skulle dreid kamera en tanke til hø. eller venstre da horisonten er noe midstillt. Tips: Sort bakgrunn! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Skarpt og fint! Gode farger! Mulig at den vannspruten der forran fortsyrrer harmonien her.... ! Krever svart bakgrunn slike bilder! 4æer herfra! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Flott landskapsbilde - fint komponert! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Nesten så jeg kan høre bekkens klukking her. Veldig skarpt og detaljene i steinene kommer flott frem. Flotte rolige farver. Jeg gir deg fire for denne. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Flott og vakkert bilde bekken lager en fin linje inn i bildet ditt, tror midtstillingen fungerer her. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Flott bilde, synes ikke det er mye å pirke på her, som Morten sier - mørk bakgrunn... Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Et godt landskapsbilde som vanlig fra deg Teknisk upåklagelig. Synse muligens du skulle dreid kamera en tanke til hø. eller venstre da horisonten er noe midstillt. Tips: Sort bakgrunn! Takk for kommentar og tips Skulle så gjerne prøvd sort bakgrunn, men vet ikke hvordan jeg får det til... Skarpt og fint! Gode farger! Mulig at den vannspruten der forran fortsyrrer harmonien her.... ! Krever svart bakgrunn slike bilder! 4æer herfra! Tusen takk for tilbakemld. Den svarte bakgrunnen skulle jeg gjerne prøvd ja, om jeg bare hadde visst hvordan jeg skal få det til... Flott landskapsbilde - fint komponert! Takk! Nesten så jeg kan høre bekkens klukking her. Veldig skarpt og detaljene i steinene kommer flott frem. Flotte rolige farver. Jeg gir deg fire for denne. Tusen takk! Flott og vakkert bilde bekken lager en fin linje inn i bildet ditt, tror midtstillingen fungerer her. Takk for det:) Flott bilde, synes ikke det er mye å pirke på her, som Morten sier - mørk bakgrunn... Takk for kommentar:) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Tusen takk for tilbakemld. Den svarte bakgrunnen skulle jeg gjerne prøvd ja, om jeg bare hadde visst hvordan jeg skal få det til... Hei igjen! For å få endret bakgrunnfargen må du , etter at du har lastet opp bildet, klikke på "endre bildet" . Så ser du den raden med felter rett over tittelen på bildet (går fra svart til helt hvitt).... Klikk på de forskjellige svart/hvitt/grått feltene og du får den bakgrunn du ønsker. Klikk på "lagre endringer"! Så har du fått den bakgrunn du vil ha! (Det går dessverre ikke an å få satt denne fargen før du laster opp bildet!) Du kan også klikke på de samme feltene når du ser på ditt eget eller andres bilder i Bildekritikken. Dette er svært nyttig under "bedømming" av bilder, og kan ofte gi et helt annet inntrykk enn når det f.eks. har "standardbakgrunn"! Det er bare å prøve så skal du se!!! Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Tusen takk for tilbakemld. Den svarte bakgrunnen skulle jeg gjerne prøvd ja, om jeg bare hadde visst hvordan jeg skal få det til... Hei igjen! For å få endret bakgrunnfargen må du , etter at du har lastet opp bildet, klikke på "endre bildet" . Så ser du den raden med felter rett over tittelen på bildet (går fra svart til helt hvitt).... Klikk på de forskjellige svart/hvitt/grått feltene og du får den bakgrunn du ønsker. Klikk på "lagre endringer"! Så har du fått den bakgrunn du vil ha! (Det går dessverre ikke an å få satt denne fargen før du laster opp bildet!) Du kan også klikke på de samme feltene når du ser på ditt eget eller andres bilder i Bildekritikken. Dette er svært nyttig under "bedømming" av bilder, og kan ofte gi et helt annet inntrykk enn når det f.eks. har "standardbakgrunn"! Det er bare å prøve så skal du se!!! Det visste jeg ikke! Men nå har jeg fått det til, tusen takk!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg