Hugol Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Har nylig startet på vidregående og det er en jente, som går i parallelklassen min, som virker veldig søt og grei. Hun er liksom noe for seg selv. Jeg har så lyst til å bli bedre kjent med henne, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem. Jeg prøver å smile til henne når jeg passerer hun, men det virker ikke som om hun oppfatter det. Vi var på en fest forleden hvor jeg var ganske borte. Jeg hilste på henne før jeg måtte gå videre. Jeg klarte tydeligvis, i følge en venn av meg, å gjøre dette på en litt "harry" måte. Jeg sa noe lignende som "Kunne jeg fått lov til å hilse på deg" noe som ikke hørtes så bra ut i etterkant. Hva kan jeg gjøre? Jeg føler jeg står helt stuck og at hun bare ikke er intresert i meg.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Du får gjøre som folk flest, slå henne ut med en treklubbe og dra henne etter håret med deg til hula di. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Du får gjøre som folk flest, slå henne ut med en treklubbe og dra henne etter håret med deg til hula di. Bare for å bygge videre på den DO IT RIGHT MAN. 7 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Takk for flotte og seriøse svar. 2 Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Steg 1: Sett den ene foten foran den andre. Steg 2: Gjenta steg 1. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Teste ut om hu er tilbøyelig for "Stockholm-syndromet"? Ellers har du i det minste hilst på henne nå, så fra nå av så kan du begynne å si hei mens du smiler til henne.. Kanskje i tillegg fortelle henne at du var nokså dust på festen og at det ikke er sånn du er til vanlig +++++++++++++ Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Takk for flotte og seriøse svar. Ingen årsak. Bare hyggelig å hjelpe. 1 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Ikke vær den "creepy" typen som plutselig sier hei til henne i gangen helt uten videre. Vent til du får en god sjanse, og ta den. Overhører du en samtale hun er i hvor du kan droppe inn, gjør det. Hvis ikke er det jo godt mulig at du møter henne på enda en fest, da kan du prøve å ikke være like borte Btw. Av erfaring så har jeg ofte lagt merke til at samtaler som ikke starter med "hei", er som oftest de samtalene som flyter mest. Endret 20. september 2011 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Ikke vær den "creepy" typen som plutselig sier hei til henne i gangen helt uten videre. Vent til du får en god sjanse, og ta den. Overhører du en samtale hun er i hvor du kan droppe inn, gjør det. Hvis ikke er det jo godt mulig at du møter henne på enda en fest, da kan du prøve å ikke være like borte Btw. Av erfaring så har jeg ofte lagt merke til at samtaler som ikke starter med "hei", er som oftest de samtalene som flyter mest. Helt enig med det du sier her. Grunnen til at jeg lurer på hvordan jeg skal gå frem er fordi jeg ikke ønsker å være "creepy" slik som jeg allerede har vært, føler jeg. Jeg har lyst til å være litt utadvent, som jeg vanligvis er, men jeg finner det som sagt vanskelig å være det i akkurat denne situasjonen. Hvis jeg bare fortsetter å smile og være en gladgutt, og vente til neste anledning som passer, så kanskje det går litt bedre neste gang og fremover i tid Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hva pokker er creepy med å si "hei" til noen en har hilst på tidligere? Selv om det var et litt uheldig møte.. Jeg hadde hvertfall reagert negativt om jeg hilste på/ei dame hilste på meg i en anledning for å overse meg neste dag. Mixed signals. Hvis du er redd for stygge blikk tilbake kan du gjerne ha på deg denne. Og forresten; drit i å vente på "den rette anledningen". Skap den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå