Mala Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Ingen var vel klar over noe som helst når de kjøpte MOH, bortsett fra at det skulle gi tidlig tilgang til Beta. At det kun ble 48 timer ble først avklart i ettertid. Hvorfor den hissige tonen ? Du sier at du kjøpte MoH kun for å få forsprang, hvor mye hadde du forventa? To uker? En uke? Det faktum at du kjøpte MoH kun for tidlig beta seir vel sitt. For min del var det mer ment som en bonus til å lokke potentiensielle kjøpere til å betale summen, ikke at det ble en tidligere beta for 400. Vær glad du får noe for det. Slutt å trykk ord i munnen min. Jeg nevner da overhodet ingen steder at jeg har kjøpt MOH for beta? Eller at jeg har kjøpt MOH i det hele tatt? Nå får du samle fokuset ditt her. Endret 22. september 2011 av Mala Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Slutt å trykk ord i munnen min. Jeg nevner da overhodet ingen steder at jeg har kjøpt MOH for beta? Eller at jeg har kjøpt MOH i det hele tatt? Nå får du samle fokuset ditt her. Trodde det var du var den jeg siterte til å begynne med, men ser nå at dere ikke er samme bruker . Så beklager den der. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Arg, 27.sep idag... Nå er betan åpen for noen, kjønner ikke hvorfor jeg ikke kan komme inn noen dager tidliger siden jeg forhånds bestilte spillet. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Kan ikke si at jeg finner noen tilgang til betaen enda, verken på mail eller på origin, selv om jeg har MOH Tier 1 edt. Ser nå at MOH ikke er registrert på EA kontoen min, noe som egentlig er ganske rart med tanke på at jeg har spilt det en hel del online.. Endret 27. september 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Registrerte du koden som fulgte med? Jeg har ikke MOH på EA kontoen min heller, men fikk tidligere en mail om at: "Du er fortsatt registrert som tier 1 medlem" osv osv. men har ikke fått noen mail enda heller med beta kode. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Sitter fremdeles og venter. Søkte rundt i mailen etter Tier 1 stuff og fant denne: "Spiller Velkommen til MEDAL OF HONOR Velkommen til Tier 1. Du er nå en del av eliten." Så jeg går ut ifra at spillet er knyttet opp til EA kontoen min, spesielt siden jeg har spilt en del online. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) denne er ditt beste altrernativ idag: http://www.komplett....aspx?sku=620613 Å anbefale noen å kjøpe forrige generasjon(lga 1366) Intel cpu idag er jo ganske idiotisk da. Endret 27. september 2011 av M@R7!N Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg har både Tier 1, og forhåndsbestilt BF3, men ser det at kontoen min er blokkert fra Battlelog fortsatt ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå