NothinDoin™ Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Ser mye rart av parkeringer ute i byen, så tenkte vi kunne ha en tråd der vi kan le litt av dem! Ta opp mobilen å knips et bilde neste gang du ser en snodig parkering! Legg helst ut bilde, men det er ikke nødvendig. Dette er en tråd for egne bilder og historier, vi legger ikke ut det vi finner på nettet. Jeg begynner: På taket der jeg leier parkering fant jeg en bil som stod rett foran en parkeringsplass, midt i veien der det flyr biler fram og tilbake 1 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Fikk se en parkering av en bil rett foran inngangspartiet på en butikk i går, er jeg ikke flink til å parkere ? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Haha, huff Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ser jo relativt ofte at biler parkerer på tvers bak andre Selv dobbeltparkerer jeg så ofte jeg har muligheten, virker som bilen min er magnet mot idioter som smeller opp dørene... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Husker hvor overrasket jeg ble i vinter da jeg så de små smartbilene som hadde parkert på tvers av parkeringer (rygget inn) mellom andre biler ; Da jeg var i oslo, vel å merke! Endret 21. september 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Ikke nylig, men var det eneste jeg hadde bilde av på mobilen. Ble så provosert at jeg skviste meg inn rett ved siden av, så nærme som mulig sånn at den idiotiske volvoeieren måtte krabbe inn passasjer døra Noen fordeler ved liten bil er det jo Endret 21. september 2011 av l0Ff 7 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ikke nylig, men var det eneste jeg hadde bilde av på mobilen. Ble så provosert at jeg skviste meg inn rett ved siden av, så nærme som mulig sånn at den idiotiske volvoeieren måtte krabbe inn passasjer døra Noen fordeler ved liten bil er det jo Genialt! Den der fortjener et pluss Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Hehe, den var fin! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Bildet er riktignok ikke helt ferskt, men plasseringen var av sånn grad at jeg måtte ta bilde av det. Til bileierens forsvar, så er han ikke helt alene om skylden i omstendighetene, men snøen må jo også "parkeres" et sted... Endret 21. september 2011 av Slettet+981723478 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Lignet litt på bilen min i vinter, etter jeg parkerte den langs veien, akkurat der brøytebilen skøyt snøen bort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå