Niklasp Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Snart har ikke Google+ noen egne funksjoner igjen. Nå deler Facebook opp vennene dine Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Det er ikkeno nytt att Facebook kopierer fra Google, i begynnelsen ble jo alt kopiert fra Orkut Lenke til kommentar
baguett Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Liker ikke det nye, og ikke noen andre jeg kjenner gjør det heller. de som må ha alt sortert kan holde seg til google + 1 Lenke til kommentar
Thorbørn Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Synes det er meget teit av facebook. Det betyr bare at Facebook er redd for Google +. Personlig gleder jeg meg til 5.november, da skal Facebook legges ned av pirater på internett Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 >pirater legge ned facebook Haha, good luck. For mange servere, og hvis de i det hele tatt får Facebook ned så er det en begrenset tidsperiode. Lenke til kommentar
Thorbørn Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Sant sant, Men gleder meg uansett! "ææææ, Facebook er nedee! hva skal vi gjøre nå??" Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 "Pirater"... Heter vel heller scriptkids. Lenke til kommentar
Bob Larsson Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Google + "stjeler" jo bare fra Diaspora, syns det er feil å legge skylden på facebook når Google "stjeler" i like stor grad. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det er jo bare bra at Facebook får litt spark i baken så det kommer noen virkelige forbedringer. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Sant sant, Men gleder meg uansett! "ææææ, Facebook er nedee! hva skal vi gjøre nå??" Jeg lurer på hva Amerikanerne klarer og få til denne gangen? Når PSN var nede, klarte de endelig og drepe de Osama Bin Laden. Endret 22. september 2011 av WilliamAR 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Så lenge Facebook er basert på venner som skal godkjenne hverandre kan det ikke sammnelignes med G+ uansett. Der kan jeg legge til hvem jeg vil, og hvem som helst kan legge til meg (uten at jeg egentlig trenger å bry meg om hvm de er), så er det opp til hver enkelt hvem og hvordan man deler det man vil. Men fortsatt har G+ for få brukere og mangler noen egenskaper som f.eks events. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hva er det dere syter sånn etter mtp kopiering av funksjoner ? Akkurat dette har skjedd siden mennesket stod på 2 bein. Hadde ingen giddet og kopiere og lære av hverandre , så hadde planeten Tellus vært en utrolig kjedelig og kjip plass og bo på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå