Prusk Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Bergen? Her får du jakke og bukse tilpasset klimaet for bare 799,-! Antar frakt kommer i tillegg, men det er en langt tryggere side. http://www.ellos.no/dv/20-Ytterplagg-Regntoy/hkk/_/N-fhoZ1z1284bZ1z141xe?Nr=302291 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Fjällräven er vell nesten like dyr som Canada Goose, 2000kr tenker jeg å bruke. Jeg kjøpte nettopp en parka fra fjellräven til 2500,-. Og at en fake Canada Goose er noe stort varmere enn den tviler jeg meeeget sterkt på. I tillegg er de virkelig ganske like, bare at du slipper fjortisstempelet.. Bilde av Fjellräven. Bilde av Canada Goose Endret 20. september 2011 av DexterMorgan 2 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Er det du som eier og driver denne forretningen som selger falske merkeklær, Chinagoose? Det var en annen bruker som promoterte for sin nettbutikk som solgte falske LV-vesker for noen måneder siden, og det endte vel med at politiet ble tipset av en eller flere brukere, om jeg husker rett. I tilfelle du bare er en forbruker bør du heller spare opp til en ekte Canada Goose. Nei, jeg driver ingen forretning eller selger virksomhet. Jeg ser etter en til egen bruk. (repeat) Navnet er bare ironi.( Canada/China goose, get it?) Poenget er at jeg ikke har tenkt å bruke 6000kr på en vinterjakke når jeg bor i Bergen by. Bergen altså. Du er klar over at det så å si aldri er under 0 grader her, hva skal du med en parkas? 1 Lenke til kommentar
Chinagoose Skrevet 20. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Bergen? Her får du jakke og bukse tilpasset klimaet for bare 799,-! Antar frakt kommer i tillegg, men det er en langt tryggere side. http://www.ellos.no/dv/20-Ytterplagg-Regntoy/hkk/_/N-fhoZ1z1284bZ1z141xe?Nr=302291 ahahha Lenke til kommentar
Chinagoose Skrevet 20. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Fjällräven er vell nesten like dyr som Canada Goose, 2000kr tenker jeg å bruke. Jeg kjøpte nettopp en parka fra fjellräven til 2500,-. Og at en fake Canada Goose er noe stort varmere enn den tviler jeg meeeget sterkt på. I tillegg er de virkelig ganske like, bare at du slipper fjortisstempelet.. Bilde av Fjellräven. Bilde av Canada Goose Nyttig innlegg! Hvor kjøpte du den fjellräven parka jakken ? Tror jeg tar den, så bra ut. 2 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Jeg har en ekte Canada Goose, er skikkelig fornøyd med den, den er varm som bare det. Deilig å han når man skal gå til skolen i 10 minusgrader, men ikke faen om jeg hadde betalt 6k for den. Søstra mi jobba på en motebutikk, så jeg fikk den vel for 2500kr eller noe, og som sagt, den er ekte. Men å kjøpe fake hadde jeg aldri gjort. Det er et stort nok fjortisstempel allerede på Goose jakker, men det er langt værre å kjøpe en fake, og det er ikke akkuratt vanskelig å skille en fake fra ekte. Å finne en ekte som ser lik ut orginalen er ekstremt vanskelig. Har enda ikke sett en som i det hele tatt ligner. Mitt tips: Ikke kjøp Goose jakke (må du ha Goose jakke, kjøp ekte), kjøp Bergans istedenfor. Du vet ikke hvor irriterende det er å drasse på en overkill tykk og varm parkas før du har eid en i et par år... Jeg kjøpte nettopp en parka fra fjellräven til 2500,-. Og at en fake Canada Goose er noe stort varmere enn den tviler jeg meeeget sterkt på. I tillegg er de virkelig ganske like, bare at du slipper fjortisstempelet.. Bilde av Fjellräven. Bilde av Canada Goose Pappa har akkurat den Fjellreven jakka der, og den funker fjell, men den ser ikke like bra ut som Goose jakkene, og den ikke i nærheten så varm. Pelsen er så vidt jeg vet syntetisk, og relativt mye mindre enn den ekte pelsen på Goose jakkene. Kan hende jeg fremstår som en veldig mainstream fjortiss, men er ikke det. Er egentlig mest irritert over hvor stor den jakka er, men når jeg har en jakke som koster 6k, må den jo brukes! Endret 20. september 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Chinagoose Skrevet 20. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Så hvor får man kjøpt en Fjellreven Kodiak/yupik Parkatil 2500kr(according to DexterMorgan) ? fleste steder jeg har sjekket er de opp mot 4k Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 G-sport hadde den nettopp/har den på tilbud. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Godt å se det blir kjøpt ordentlig vare og ikke dårlig kopi. Men når vi først er inne på fake varer, hvordan er egentlig regelverket på det her i Norge? Er det lovlig å kjøpe? Vet at i EU land er det jo ulovlig å gå med fake varer. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Så vidt jeg vet er det lov å kjøpe, men ikke selge. Lenke til kommentar
Chinagoose Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Har 3 allternativer sånn som det ser ut no 1. Didriksons frost parka 2,2k =http://www.xxl.no/klaer-herre/friluft-fritidsklaer-herre/jakker-herre/frost-parka-1062577 2. fjellreven zobiak parka 2,5k(??)(http://www.intersport.no/product/292100(BC_2)/fj%C3%A4llr%C3%A4ven-kodiak-parka-herre/) 3. Fake canada goose expedition parka 1,6k( vet ikke hvordan de fake ser ut enda, hint hint) Hva burde jeg valgt? Endret 21. september 2011 av Chinagoose Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Han holder til i Bergen. Tipper en fake Canada Goose trekker vann som en svamp. Kan være greit å gå for en slik, så gjør du aldri den feilen igjen... Lenke til kommentar
Chinagoose Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Selv om de er fake trenger de ikke å være sydd i garasjen til en kineser, jakkene er bare laget av forskjellige produsenter. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Ja, i stede for å bruke dun bruker de dyreknokler osv og hunde pels evt fake pels. Lenke til kommentar
Chinagoose Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Bare fordi det ikke er dun fra gås så trenger det ikke å våre dyreknokler... Tror ikke alle kopier er så gale som det produsentet og tv2 hjelper deg sier. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 De er nok ikke så gale alle sammen, men det er ikke noe bra produkt. Det er nok også garantert overpriset i forhold til kvaliteten også selv om prisen er lav. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Herregud, kan du gi deg snart? Det er helt opplagt at det du vil er at noen skal validere valget ditt om å kjøpe en fake CG. Det kommer ikke til å skje. Det er harry og umoralsk. Endret 21. september 2011 av fkm 4 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Her har du en varm ytterjakke som også dobler som regnjakke! http://www.nobis.ca/F11/1outerwear/Kato-4.html Kanskje litt utenfor ditt budsjett, men det finnes sikkert en fake modell som er like bra Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Parkas er noe jeg ikke kommer til å kjøpe meg med det første uansett, fordi jeg ikke liker plagget. Synes det er for lite elegant og har finere jakker som holder ned mot 25 minus, som tykke losjakker med 90% ull. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Skjønner ikke hva du skal med en så varm jakke som Canada Goose, med mindre du skal være ute i lang tid i temperaturer rundt 25 minus. Ikke ser slike jakker bra ut (det er heller ikke formålet), og når man bor i Bergen har man ikke bruk for et slik plagg. Det dummeste jeg ser er folk med chinos, pique og åpen CG-jakke (ja, jeg har sett dem allerede - i Stavanger). Det ser omtrent like malplassert ut som å gå med skisko om sommeren bare fordi det er kult … En losjakke i ull, med et skjerf og en genser under holder deg varm ned til et par-og-tjue minus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå