menace Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 10443 SiI3x12: Serial ATA (SATA) RAID/IDE BIOS - Released (5.4 kb) Knowledge Base : Silicon Image Products 6/18/2003. noen som har flashet kontrolleren med denne filen 3112A_x86_ribios-4212.zip ? Noen som kan gi meg en step by step guide for hvordan jeg tar backup av min Maxtor 160 GB SATA disk, OG hvordan jeg laster image fila tilbake igjenn til hd'en da gjennom CD-ROM OG IKKE DISKETT, siden jeg ikke har det og har fjernet den ! Dette stiller jeg store spørsmål til siden man ikke kan laste noen drivere til DOS! bare til windows gjennom F6. (tenkter det er noe med den sil3112a.sys filen så må inn i config.sys eller noe, dette trenger jeg da hjelp til !! også få den til å registrere cdromen på G HD'en fungerer UTMERKET i windows, men den stopper ved boot sequence i ca 1 minutt. har tatt reset default på biosen og endret booten til SCSI > HD0 > HD1> HD2, vs cdrom > floppy etc +.boot other devices. likevel henger den ! har nyeste biosen ...1004 og 4.1.50 på sata kontrolleren. Hørte noen her har brukt PowerQuest DeployCenter til backup, hvordan fungerer så dette ??? Har ingen PCI enheter utenom Pinnacle PCTV Pro, som jeg har fjernet for å sjekke IRQ/Minne konflikter noe det da ikke er, som jeg hvet stemmer. Har bare en SATA disk primær sata, INGEN PATA/iDE, & en dvd rom lester master sekundær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå