Mixy Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hei! Liker svært godt funksjonen med at man ser nyheter øverst på forumet, fungerer også bra at du får forskjellige nyheter på forskjellige kategorier. Men.. Når man er i "generelle kategorier", hender det ofte at man får dobbelt opp, og det bør vel gå an å unngå? Har irritert meg over dette en stund Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Akkurat i dette tilfellet så gjelder det jo to ulike artikler, skrevet av samme forfatter men publisert for både teknofil.no og hardware.no. Har ikke lagt merke til at dette er noe problem ellers. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Kan bekrefte at dette er noe som har irritert meg litt også.. De fleste nyheter har den siste tiden kommet dobbelt. Om dette er samme forfatter som gjenbruker artiklene sine i flere fora er ganske irrelevant for meg som bruker. Trenger bare link til en av dem. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Det er ikke riktig at det er to ulike artikler, teksten er klin lik med unntak av tittel og "ingress". Har sett dette flere ganger, kan holde utkikk og eventuelt poste igjen når jeg ser det igjen Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Det er ikke riktig at det er to ulike artikler, teksten er klin lik med unntak av tittel og "ingress". Har sett dette flere ganger, kan holde utkikk og eventuelt poste igjen når jeg ser det igjen Det ER to ulike artikler som er like. Mulig man får betalt pr klikk i TEK-redaksjonen, og da er det jo praktisk med to "u"like artikler om det samme. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Hvis VG tar en artikkel fra Aftenposten og trykker den, er det fortsatt samme artikkelen At en og samme artikkel publiseres på forksjellige nettsteder. De får nok heller betalt per publiserte artikkel, men at redaksjonen tjener penger per klikk er vel ikke noen stor hemmelighet. "Ulike .. som er like" makes no sense Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jajaja... pliseflikkeri Det ER to fysisk adskilte artikler, derfor dukker det opp som to artikler i oversikten. Det burde likevel holde å publisere en artikkel EN gang på ETT sted. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Haha, du skrev pliseflikkeri! Neida Lenke til kommentar
mads Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hei! Takk for tips! :-) Nå skal doble ingresser være historie :-) Mvh, Mads 1 Lenke til kommentar
Illus Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Dette stemmer ikke.. Nå er det dobbelt posting igjen.. overskriften er litt annerledes, men artikkelen er den samme: Nå endres Facebook for alltid (Teknofil.no) Nå endres Facebook fullstendig (Hardware.no) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Jeg bare spammer videre jeg: Lenke til kommentar
Illus Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Dagens dobbel: - Det er 98 % sikkert at iPhone 5 ser slik ut (Teknofil.no) – Det er 98 % sikkert at iPhone 5 ser slik ut (Amobil.no) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå