ze5400 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Heisann, Har etter diverse eventyr med forskjellige firmwares på min Galaxy Tab bestemt meg for å gå tilbake til opprinnelig. Dette byr dog på noen problemer, da jeg har glemt å lagre hvilke hvilke identifyer det er jeg skal flashe på den. Noen med Galaxy Tab GT-P1000 (original 7", med 3G) som kan ta en tur i registeret på sin PC og hente ut HKCU/Software/Samsung/Kies/DeviceDB/?/HIDSWVER og ProductCode? Ekstra poeng dersom tableten din er kjøpt gjennom Tele2! Men for all del, jeg er førnøyd uansett! Og en ting til; *#1234# på telefonbiten av tableten, så kommer PDA, PHONE, og CSC opp. Skriv gjerne også CSCen her Takk på forhånd, jeg stoler på dere! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Sitter på en tilfeldig PC på jobben, så vet ikke om denne kommer fra men tror den er fra Telenor. HIDSWVER P1000XWJJ3/P1000NEEJJ2/P1000XXJID/P1000XWJJ3 ProductCode GT-P1000CWANEE CSC P1000TENJM2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå