Winydancer Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Heisann! Bursdagen til fruen er på vei, og jakten på den "perfekte" gaven er igang ;-) Hun har klaget på rettangen sin en god stund, da den er 4-5 år gammel. Så jeg vurderer å kjøpe en ny en. Drømmen hennes er selvsagt en av disse "GHD" rettangene, men på et studentbudsjett er 2000 kr litt over prisklassen min. Noen som har anbefalinger? Har 0 peiling på dette så ;-) Prisklasse: ~1000 kr. Takker for forslagene :-) Lenke til kommentar
tudeluu Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Gorgeous Selges hos frisør, og er like bra som GHD, men litt billigere. Tror de kostet 1200kr der jeg var utplassert... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Gorgeous Selges hos frisør, og er like bra som GHD, men litt billigere. Tror de kostet 1200kr der jeg var utplassert... Takk for tips!! Er det denne? Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 GHD er latterlig overpriset i norske frisørsalonger. Bestill heller fra Feelunique, så får du oppfylt fruens drøm for under 800 kroner. De refunderer dessuten tollbeløpet dersom du sender dem en mail med kopi av kvitteringen du får hos posten. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 GHD er latterlig overpriset i norske frisørsalonger. Bestill heller fra Feelunique, så får du oppfylt fruens drøm for under 800 kroner. De refunderer dessuten tollbeløpet dersom du sender dem en mail med kopi av kvitteringen du får hos posten. Returnerer totalbeløpet? Hva mener du? ;-) Blir vell stoppet i tollen dette? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Det var det han sa. Rettetangen blir mest sannsynlig stoppet i tollen og du må momse og tolle i hytt og pine. Men, feeluniqe returnerer TOLLbeløpet, ikke total.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. september 2011 Rapporter Del Skrevet 21. september 2011 Ønsker du noe litt billigere kan jeg anbefale rettetenger fra HH Simonsen. Selv bruker jeg den digitale rettetangen deres, og den gjør en veldig god jobb. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Det var det han sa. Rettetangen blir mest sannsynlig stoppet i tollen og du må momse og tolle i hytt og pine. Men, feeluniqe returnerer TOLLbeløpet, ikke total.. Haha, såpass ja. Men forsatt er jeg skeptisk til å bestille via utlandet. Blir vell et helvette med arbeid for å få returnert tollkostnadene. Ønsker du noe litt billigere kan jeg anbefale rettetenger fra HH Simonsen. Selv bruker jeg den digitale rettetangen deres, og den gjør en veldig god jobb. Den til 500 spenn? Virker veldig lovende og en meget akseptabel pris. Tror kanskje jeg slår til på den altså! :-) Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Har flere venninder som er frisører, de sier at ingenting kan måle seg med GHD. Go for the best med en gang sier nå jeg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Helt ærlig skjønner jeg virkelig ikke at prisen kan forsvare det. Har prøvd rettetenger fra GHD og kan ikke si de var særlig bedre enn den jeg har. Det er jo uansett ikke en veldig avansert jobb en rettetang skal gjøre, så har aldri skjønt hvordan prisen kan rettferdiggjøre rettetengene fra GHD. Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 23. september 2011 Rapporter Del Skrevet 23. september 2011 ^ Det er vel hovedsakelig at de sliter mindre på håret enn billige rettetanger, noe som er vesentlig om man har planer om å bruke den ofte. Dessuten gir GHD enormt mye bedre varighet. Da jeg brukte OBH Nordica var jeg nødt til å rette håret hver eneste dag, kanskje til og med flere ganger om jeg skulle ut på kvelden. Med GHD holder håret seg rett til neste hårvask. Så er det en ekstra bonus at den blir varm på ti sekunder. Det var det han sa. Rettetangen blir mest sannsynlig stoppet i tollen og du må momse og tolle i hytt og pine. Men, feeluniqe returnerer TOLLbeløpet, ikke total.. Haha, såpass ja. Men forsatt er jeg skeptisk til å bestille via utlandet. Blir vell et helvette med arbeid for å få returnert tollkostnadene. Overhodet ikke. Som jeg skrev er det bare å sende dem en mail med en kopi av kvitteringen du får hos posten. Har gjort det selv flere ganger, aldri vært noe problem. Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 23. september 2011 Rapporter Del Skrevet 23. september 2011 GHD! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. september 2011 Rapporter Del Skrevet 23. september 2011 ^ Det er vel hovedsakelig at de sliter mindre på håret enn billige rettetanger, noe som er vesentlig om man har planer om å bruke den ofte. Dessuten gir GHD enormt mye bedre varighet. Da jeg brukte OBH Nordica var jeg nødt til å rette håret hver eneste dag, kanskje til og med flere ganger om jeg skulle ut på kvelden. Med GHD holder håret seg rett til neste hårvask. Så er det en ekstra bonus at den blir varm på ti sekunder. Hvor er det egentlig forskjellen ligger? Jeg mener, det er jo kun snakk om metallplater som varmes opp? Lenke til kommentar
Pernille M Skrevet 23. september 2011 Rapporter Del Skrevet 23. september 2011 ^ Den tekniske delen vet jeg lite om, annet enn at det fungerer. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 24. september 2011 Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 "til fruen". Nice story brah. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. september 2011 "til fruen". Nice story brah. Tehe. Got me! ... butno. Selv har jeg for kort hår til at en rettetang skal ha noen effekt ;-) Blir nok til fruen Tar imot flere meninger og tips med glede. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. september 2011 Rapporter Del Skrevet 25. september 2011 Hvor er det egentlig forskjellen ligger? Jeg mener, det er jo kun snakk om metallplater som varmes opp? Det eneste stedet forskjellen kan ligge er i overflatebehandlingen på metallplatene. Muligens også i temperaturreguleringen. Varmeoverføring er ikke et så teknisk komplisert domene at det finnes forferdelig mange måter å gjøre det på, og det er også strengt tatt en rimelig rett-fram greie. Enten overfører man varme, eller så gjør man det ikke. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. september 2011 Rapporter Del Skrevet 25. september 2011 Det var det jeg tenkte. Temperaturreguleringen er noe jeg vet det er variasjoner på og god/riktig overflatebehandling kan jeg ikke tro er så dyrt at forskjellen kan ligge der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå