Jungel Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hei! Er det noen her som har spesielt gode eller dårlige erfaringer med domeneregistrering? Noen aktører som utmerker seg spesielt i positiv eller negativ retning? Har tenkt å registrere et .com domene nemlig, og lurer på om det er noen som er bedre enn andre. Har foreløpig bare sjekket Fastname.no, og de virker jo bra nok (295 kr. pr. år inkludert 5 e-mail adresser), men jeg tenkte jeg skulle høre her først for sikkerhets skyld... :-) Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Doteasy.com ligger vel på rundt 150-180 kr. Du får 20 MB diskplass, ubegrenset med mailbokser og mailaliaser (10 MB plass tilsammen). Men du får ikke PHP osv uten tilleggskostnader. Men du kan alltids skifte DNS'ene og hoste en annen plass. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg har et webhotell fra BKMedia og er kjempefornøyd. God service og kort respons tid. Koster ikke allverden heller. Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Sjekk www.fasthost.no (kun 100 kr for domener.. .no er dyrere da!) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 street4you.no har auksjoner på qxl.. 300kr, så får du domene, ubegrenset email, 500mb plass/3gb trafikk i måneden ++ Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 ja , men de bajser på deg hvis du ikke betaler . LOL LOL LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå