Niklasp Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 "Blue Screen of Death" kommer med smiley. Windows 8 gir deg en snillere dødsbeskjed Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Ingen liker BSOD, men det som kommer fram på skjermen er jo nyttig. Hvis du vet hva du skal se etter kan du se HVORFOR du får det. Jeg har ignorert 99% av alle BSOD meldinger og det bør da gjøres mer tilgjengelig å komme til feilinformasjonen. Jeg kan være enig i at det så mindre irriterende ut med tanke på skrift og farge, men jeg vil komme til å hate denne smileyen. Windows 8 minner meg mer og mer om et Apple OS... Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hva med en windows som ikke får blåskjermer? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Enda værre spør du meg, maskinen krasjer selv om det ikke kommer opp BSOD. Mange Applefanboys (jeg referer ikke til noen her) tror at Windows er mye dårligere på grunn av BSOD. Jeg vil heller ha et OS som gir informasjon på hvorfor den krasjet så jeg kan unngå det senere. 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hva med en windows som ikke får blåskjermer? hva med brukere som vet hva de driver med når det gjelder hardware Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hva med en windows som ikke får blåskjermer? hva med brukere som vet hva de driver med når det gjelder hardware så du sier det er brukeren sin feil? selv vet jeg godt hva jeg driver med. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Tror jeg faktisk aldri har fått blåskjerm med den pc`n jeg sitter på nå, den har heller aldri fryst. Bygde den for 2 år siden, en gammel traver med en i7 920cpu Bruker win7. Endret 11. oktober 2013 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg