Gå til innhold

Fujiutsu Siemes 8820 + kaffe +sau = Ikke sunt for laptopens

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Var på vei til kongsberg fra stavanger her om dagen.... kjørte over fjellene.... Hadde pause langt oppi gokk med no sau å no greier... Satt med laptopen og en 4dl kopp med kaffe og slappa av, da en forp*lt sau fant ut at jeg hadde mat i koppen! sauen hoppa halveis oppå bordet, dytta koppen over ende, og vips! 3.5dl kaffe over hele tastaturet på laptopen....

Hørte bare kaffeen som valset gjennom viftene før den døde etter et sekund å tre.... Har tørket den, og latt den hvile, men allikavell så vil den ikke starte :/ Får opp bootscreenen ca 1/4 sekund før den skrur seg av.. Så må jeg ta ut batteriet, sette det inn igjen for å få liv 1/4 sekund en gang til.....

Har heldigvis forsikring som dekker uforutsette hendelser :) men allikavell en lei episode...

Hva tror dere L-kjip vil gjøre? Ta den inn og se om den kan repares, eller gi meg surrogatmaskin med en gang? :)

MvH.

Quintilian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hehe.... artig sak med sauebilde+kaffebildet :=)

Men fra saueskalle til alvor... får ikke tak i direktenummeret til butikken, og ikke ****** om jeg orker å vente i 2.5 timer på 815 nummeret.... Noen som har direktenr. til en el-kjøp butikk i stavanger omegn.? Preferably Forus saken :)

MvH.

Quintilian

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Har prøvd å ringe fra jobben i en halvtime selv... foreslår at du tar turen hvis du har sjans...

DrErling

Jo... Er nok beste løsningen.. Men er hos dama som har bursdag.. og hun skal ha folk her ikveld, så jeg har egentlig ikke tid... Og vi som ikke har bil må ta kollektivt.. og det er liksom 1.5 timer hver vei.. Så det tar tid...

MvH.

Quintilian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...