Medrakil Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Har prestert å knekke denne skrukoblingen (heter det det?) på den ene høyttaleren min, hvordan kan jeg best fikse dette? Kan jeg erstatte den selv? (Hvordan får jeg i så fall den brukne biten av?) Må jeg levere inn høyttaleren? Edit 2012: Hvis noen finner denne tråden og lurer, så var løsningen å kjøpe en høyttalerterminal på biltema for 35kr, skru av panelet, og bytte kontaktene (med loddebolt). Endret 5. november 2012 av Medrakil Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Søk opp service-dataarket, finn part-ID til delen du trenger, finn ut hvem som er det norske service-verkstedet og send en epost dit etter delen. Den koster sikkert en hundrelapp eller to pluss 30,- i porto ved forhåndsbetaling. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Takk for tipset! Men jeg sliter litt med å finne det service-dataarket med vanlig googling, hvor bør jeg lete? Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Wow, det der fortjener nesten applaus Du kan evt kjøpe en tilsvarende del hos dynabel.no , men pga dyr frakt (med mindre du kan hente i butikken) så er det kanskje like greit å få tak i orginaldel. Er vel også mulig å forhøre seg med hifiklubben, de bør kunne hjelpe Endret 20. september 2011 av DeepW Lenke til kommentar
Pilsener Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Ebay ? http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=speaker+terminal&_sacat=See-All-Categories Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå