mhl9540 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hei. Har en oppgave i tekniske tjenester vg1 som sier: "Hva menes med boringsbasis og akselbasis?". Noen som har et godt svar på dette eller kan forklare slik at jeg får et bra svar på spørsmålet? På forhånd takk. Mvh// Mattii5 Lenke til kommentar
Linn3se Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Hei. Har en oppgave i tekniske tjenester vg1 som sier: "Hva menes med boringsbasis og akselbasis?". Noen som har et godt svar på dette eller kan forklare slik at jeg får et bra svar på spørsmålet? På forhånd takk. Mvh// Mattii5 Hei Jeg holder på med det samme akkurat nå...Hvis du har funnet et svar, og gidder å dele med meg blir jeg utrolig gla Lenke til kommentar
eborgen05 Skrevet 8. oktober 2021 Del Skrevet 8. oktober 2021 Linn3se skrev (På 7.2.2015 den 18.08): Hei Jeg holder på med det samme akkurat nå...Hvis du har funnet et svar, og gidder å dele med meg blir jeg utrolig gla jeg holder er også på med det har dere noen svar? Lenke til kommentar
KristineOpdal Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 Jeg også holder på med dette idag, fikk du noen gode svar til å dele med oss? :) Lenke til kommentar
Plonky Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 (endret) On 9/20/2011 at 11:42 AM, mhl9540 said: Hei. Har en oppgave i tekniske tjenester vg1 som sier: "Hva menes med boringsbasis og akselbasis?". Noen som har et godt svar på dette eller kan forklare slik at jeg får et bra svar på spørsmålet? På forhånd takk. Mvh// Mattii5 Har dere ikke en lærebok dere kan slå opp i? Aner ikke hva det betyr, men håper det hjelper. "Ved akselbasis tilpasser vi boringen etter akselen, og vi trenger da mange typer bore- og måleverkty for kunne framstille og kontrollere boringene. Ved boringsbasis tar vi utgangspunkt i boringen, og lager akslingen etter det". Endret 1. november 2021 av Plonky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå