Muffin100 Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Må muligens kjøpe meg et nytt skjermkort grunnet videoredigering. Har et Geforce 2 nå. Det flommer jo over at forskjellige kort ute. Det er PCI kort og AGI kort. Hva er forskjellen? Jeg har et PCI kort (tror jeg) iflg. specs. i maskinen. Kan jeg bruke et AGI kort? Er helt grønn på det området der, må innrømme det. Innspill mottaes med takk! Anbefalinger som ikke koster meg skjorta? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Må vite hovedkortet ditt, hvilken type AGP kort det kan ta ? Lenke til kommentar
Muffin100 Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Helledussen! :oops: Aner ikke. Hvordan finner jeg ut det da? Jge har ikke mer peiling på dette, enn at jeg kan sette inn xtra harddisk, bytte kort etc. Har prøvd å finne ut på maskinen det du spør om, men finner det ikke. Jeg har i allefall en Packard Bell med XP, du vet sånn ferdig kjøpe på Elkjøp. REgner med at det blir levert med akkurat minimum. Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 vist du åpner kabinettet og ser på hovedkortet, så på de portene du kan sette inn kort. Så må du se etter en brun "slot" da har du agp. Vist du kun har hvit har du bare pci. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hvis maskinen er levert med XP OS, så tar den de nyeste AGP kortene Lenke til kommentar
Muffin100 Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Ok, skal se om jeg ikke får skrudd av dekslet og sjekke. Men det står i forbindelse med skjermkortet jeg har nå at plassering er: PCI-buss 1, enhet 0, funksjon 0. Lenke til kommentar
Muffin100 Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Slotten som det gamle skjermkortet står i, er brun. Det er vel bra? Så da kan jeg bruke AGP? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Last ned AIDA 32 Enterprise system så finner du ut hva du har i boxen din http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Slotten som det gamle skjermkortet står i, er brun. Det er vel bra? Så da kan jeg bruke AGP? Jada, det går bra med AGP da :wink: Lenke til kommentar
Muffin100 Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Gode greier!! Tusen takk for hjelpen, folkens! Greit å ha dere når vi trenger hjelp. Noen anbefalinger til skjermkort uten at det er for dyrt? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hva skal du hovedsakelig gjøre med PCèn i tillegg til videored. ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 L@@K her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Eller her: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=89...0&ListingSort=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå