Fameliciouz Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SAMNPRF712S01/samsung-rf-17-3-barbar-pc-rf712 Noen som har denne Samsungen og kan gi en anbefaling? Endret 20. september 2011 av Runar waits for alice Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 To ting: 1: Laptoppen du har linka til virket veldig bra, men samtidig altfor overkill. Trenger du virkelig en så sterk datamaskin ? Ganske dyrt med 11 tusen, når du egentlig kunne gått for noe (som passer deg bedre) til kroner 6000. Rosabloggere flest trenger ikke engang en tredjedel av den datamaskinen. 2: Bloggen din var utrolig dårlig satt opp. Skal du linke til en blogg I SELVE INNLEGGET DITT, så bør den enten være relevant eller veldig, veldig bra. Du bør ha link til bloggen din i signaturen din. Tilsvarende der jeg har linker til filmer og meningsytringen min om parkeringsvakter. Lenke til kommentar
Fameliciouz Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Hei.. ja hvor kan jeg legge inn linken til bloggen i min signatur da? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Man får maskiner med tilsvarende eller bedre spesifikasjoner billigere hos mange av nettbutikkene. Du sparer også ca. tusenlappen på å bestille den samme maskinen på nett. Og det er ellers lurt å skissere bruksområde når du ber om hjelp Lenke til kommentar
Fameliciouz Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Hei.. Er ikke bare meg som skal bruke den.. Samboeren min sier jeg må kjøpe en kjapp og skikkelig en.. Han bruker den til spilling og videoredigering... bla Endret 20. september 2011 av Runar waits for alice Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Ok. Men skal maskinen primært brukes stasjonært eller skal den bæres mye rundt også? 17+ tommer er nemlig mye å dra med seg, heller slepbar enn bærbar. Endret 20. september 2011 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå