Redaksjonen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Kan være deres viktigste nyhet noensinne. – Facebook skal avsløre supernyhet Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Beste nyheten de kunne kommet med er at de resetter Facebook tilbake til slik det var før. Uten apps, uten den nye chatten og uten alt det andre unødvendige pisset de har lagt til... Lenke til kommentar
Thorbørn Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 fuuuk facebook, google + is the shit. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 for hver gang det har skjedd endringer i facebook har jeg stoppet opp, vurdert de nye imnførte tilleggene, irritert meg/ blitt positivt overrasket, de gangene jeg har irritert meg så har jeg brukt tjenestene litt, for så å vurdere å kutte ut facebook o heletatt. men har gitt netsiden en sjanse i håp om at jeg venner meg til endringene. mem for hver gamg har jeg habnet et steg nærmere å avslutte kontoen min. nå er jeg nok i en slik fase der jeg vurderer å droppe hele prosjektet.nettopp pga at nok en tjeneste blir blir flettet inn i den digre.smørja. jeg tror at facebook ikke forstår de som ønsker å ha alle tjenester adskilt. jeg vil ikke ha alt som en diger grøt. jeg vil ha alle.tjenester som en salat! beklager skrivefeil og punktumer men orker ikke å rette opp i det siden jeg sitter med en telefon med knøtteloten skjerm :b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg