Mislykket Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Først vil jeg si at grunnen til at jeg spør her er fordi jeg har lett og lett etter e-mail og kontaktskjema for å kontakte Ryan Air, men det eneste jeg finner er et tlf nummer som koster 4,50kr pr minutt, og jeg kan tenke meg at man sitter i kø lenge før man kommer igjennom. Jeg har også sett gjennom FAQ'en deres uten å bli noe klokere. Bestilte flyreise igår. Får opp en side hvor såkalt reiserute kommer opp. Her står det at bestillingen er ikke bekreftet før jeg har mottat reiseruten på e-post. Den e-posten fikk jeg aldri. Sent igår kveld fant jeg ut at jeg hadde blokkert ryan air sin epost (kan aldri huske å ha gjort dette, har jo reist med ryan air før). Så da tenker jeg at de har sendt ut e-posten, og jeg har bare ikke fått den. Beløpet er trukket fra min konto så da antar jeg at bestillingen må være bekreftet/i orden? Spørsmålet mitt er om jeg trenger den e-posten? Etter hva jeg forstår er det bare å gå inn på ryan air sine sider 15 dager før avreise, taste inn bookingnr og printe ut boardinkortet? Takk på forhånd for svar. Endret 20. september 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
William_S Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Ja skal være greit det å sjekke inn. Om beløpet er trukket så skal billetten være utstedt. Ryanairs supporttelefon er håpløs dårlig, ja jeg har vært dum nok til å bruke den, det var første og siste gang for å si det slik. Endret 20. september 2011 av William_S Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Ok, så da kan jeg ta det helt rolig. Takk. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Når man bestiller, ikke bare Ryanair, bør man notere all info eller ta screenshot av websiden med bekreftelse. Det er mulig at bekreftelsesmail ikke kommer og det kan være mange grunner for det. Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Når man bestiller, ikke bare Ryanair, bør man notere all info eller ta screenshot av websiden med bekreftelse. Det er mulig at bekreftelsesmail ikke kommer og det kan være mange grunner for det. Da siden med bekreftelsen kom opp etter bestilling var det første jeg gjorde å printe den ut. Etter det jeg forstår er det akkurat det samme som kommer på mail, så da trenger jeg vel egentlig ikke mailen (som ble blokkert i systemet mitt, aner ikke hvorfor ryan airs mail adr var blokkert men). Printer bare ut boardingkortene når den tid kommer, for det gjøres jo på websiden. Sist jeg reiste med Ryan Air var i 2006, og klarer ikke å huske at jeg logget inn på nett og printet ut boardingkort. Men det var nok slik da og. Jeg leste at jeg må ha med bekreftelsen som bevis i tillegg til boardingkortene. Så da er alt i boks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå