Jim Pec Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Er det noen som har noen tips til programmer jeg kan teste om systemet kjører stabilt? Kjører XP2400+ på 2256Mhz, og det later til å kjøre stabilt. Men hvordan kan jeg presse det maks for å se om det holder? Jim Lenke til kommentar
fondus Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Kjør Prime95 i et døgn. Da får du se om pcen er stabil. Holder den ikke ut et døgn er den ikke stabil Lenke til kommentar
Bearmatic Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 ...og hvis du har Soldier of Fortune 2: Double Helix, forsøk å spill dette en stund, helst i multiplayer. Jeg kjørte Prime95 i 24t uten feil, men SOF2 låste seg etter noen minutter. Kan tro jeg brukte en stund på å finne ut at litt ekstra fart på viftene fikset problemet. Trodde hardware var ok siden Prime95 gikk greit, men det var vel GFX kortet som hjalp til på tempen... Har hørt likende hos andre SOF2 spillere også. Bare et tips... Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hardware-testen på 3dmark2003 kjører vanligvis nesten full load. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå