Phido78 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ja, man dør for godt, men det skal en del til for å gjøre det. Man må nesten gå aktivt inn for det, spesielt når man har blitt vampyr. Nettopp, så hva er da villedende med overskriften? Stemmer da ganske bra med det du selv sier her... uansett om det er vanskelig å ta repern eller ei Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det jeg mener er at det er teknisk mulig å dø for godt, men det skal godt gjøres. Dør man på "vanlig" måte vil man nok overleve som vanlig. Overskriften i artikkelen sier meg at jeg dør for godt uansett om jeg blir overkjørt av bussen eller tråkker på en tegnestift. Lenke til kommentar
Taare Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 artikkelens overskrift er sann om en sannhet som ikke sier alt, i WoD skal det faktisk mye til for å virkelig drepe en vampyr. Torpor(koma:P) er vanligst, og regner med at fiender ikke vil ha tillintetintetgjørende sadistiske tendenser. At det finnes permadeath gjør at man vil bli mer knyttet til en figur man har hatt en stund. Passer også veldig godt med hele stemningen i WoD. Lenke til kommentar
Taare Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Xmasbeer liker kjæresten din VtM:Bloodlines? Er vel heller jeg som likte den. Den var litt uheldig med førsteintrykk fordi Tremere sin Thaumaturgy var så dårlig i bloodlines, mens i pen & paper så er den en av de overlegne disipliner. Det som vi begge synes var bra i spillet, var hvor mye arbeid som ble gjort for å gjøre Malkavians unike. Skulle ønske at det samme ble gjort med andre klaner. For all del, hvis dem greier å implementere disipliner i denne MMOen i sosial sammenheng og ikke bare i kamp, så er det jo bare fantastisk, forestill deg om din character automatisk begynte å løpe mot en annen character uten at du får styrt ham fordi en prince eller en annen sterk vampyr som er god i "Presence" brukte en "summon" på deg. Jepps enig at det er vanvittig mange kule muligheter med "ancient" vampyrer. Presence skal jo være veldig subtil følelse av tilbedelse. Thaumaturgy er jo grunnen til at Tremere overlevde etter diabloriseringen og starten av ny klan, så ja den er mektig, men tremere er hatet. I spill må det være en viss balanse også, så hvis thaumaturgy var overkill ville det vært kjedelig. Malkavian viser jo littegrann hvilke muliheter de har viss de bare vil utrolig rikt kildematerial. Tenk, en utbryter gruppe med spillere organiserer seg og anngriper et "stronghold" til en gammel vampyr, hvis denne blir diablorisert og de klarer å flykte og holde seg i live og forsvare seg osv, kanskje nye disipliner kan vokse fram Tenk Viscitude til Tzimisce!! Lenke til kommentar
ThaOva Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Så får vi håpe at CCP som lager spillet ikke går konk. Vet at de har en veldig lunken pengebinge, og at de finansierer nesten alt de lager med EVE. Og EVE har tapt en stor del av bruker massen sin. Siste expansion var jo også tilnærmet meningsløs... Har mine tvil på at dette ender bra, men har ventet og håpet på dette spillt i over 3 år nå, denne artikkelen var det første jeg leste om detspillet siden den gang. Men ahr jo uansett Bf3 og Diablo 3 å se fram til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå