Harald Gjerholm Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Vesletjern Bildet er fjernet. Beskrivelse: Dette lille vannet ligger på høyden mellom Jevnaker og Roa og har et yrende fugleliv men det syns ikke her dessverre. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Veldig bra kvalitet på dette bildet ditt Liker det aller meste her. Jeg ville kuttet litt i bunnen, da jeg føler at dette ville gjøre kompet litt "lettere" Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Ligger i hardtrening til tema på søndag? Flott på farger og komp dette med;) Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Flotte høstfarger. Enig med wasco. Kutt i bunnen, eller fjern kvistene til høyre. De drar unødvendig oppmersomhet Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Flott høstbilde ved vannet, gode farger! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Flott og skarpt dette! Deilige høstfarger! Mulig det ville gi et renere uttrykk med beskjæring der nede til rett over de små greiene på høresiden... ! God 4æer uansett! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Et flott høstlig bilde med fine fargetoner og et ok komp. Jeg tror også et kutt i bunnen hadde gjort seg, men bilde står seg godt som det gjør. Bra Harald! Lenke til kommentar
ElisabethM Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Flott fargespill, - både på vann, himmel og naturen rundt tjernet. Fint komponert, selvom et lite kutt i bunn hadde gjort seg her.. tettere utsnitt og uten bladverket. Men det er visst nevnt allerede:) Fire fra meg:) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Fargerikt og flott landskapsbilde - likte det! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Mange takk for mange positive kommentarer. Voldsomt så opptatt dere er av disse buskene da. Jeg er omgitt av busker hele tiden så jeg merker dem ikke. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Flott høstbilde dette Harald, fine og skarpe farger, enig med Wasco ang. kutt i bunnen, ville kuttet rett over de buskene som stikker opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg