Gå til innhold

Full Throttle 2 er kansellert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forventa vi noe annet, egentlig? Etter hva jeg har lest virka det ikke akkurat som om de hadde kommet fram til et konsept som både er spillbart og er verdig navnet "Full Throttle".

helt enig. jeg så for meg noe utvannet vissvass som ville appellere til dagens hjernedøde gamere. :/

mener egentlig det samme om det nye Sam & Max-spillet, men har egentlig litt høyere forhåpninger til det, av en eller annen merkelig grunn.

Lenke til kommentar

Inntil de kommer ut med Outlaws 2, driter jeg en lang bedriten marsj i hvilke titler de gir ut. Outlaws var GENIALT morsomt og utrolig underholdende! Jeg har aldri sett et annet cowboy FPS igjen etter det, hørt om noe lignende men..

GI MEG WILD WEST MMORPG !!! :woot::lol::D:woot: (herregud som det ville rocke!)

Lenke til kommentar

Det er nettop det som ville vært så genialt morsomt! :D Vi ville hatt fete cowboy taunts og kastet dynamitt etter hverandre når ammoen tok slutt :lol: Jeg tror et Wild West MMORPG kunne blitt en kjempesuksess uansett fall, for et slikt finnes såvidt jeg vet ikke ennå. Man må få lov til å skyte høns og, som i Outlaws :D

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Beste nyheten jeg har hørt på lenge. Et indis på at Lucasarts fortsatt har igjen litt av fornuften. FT2 så ut til å bli et elendig spill, og jeg har fulgt det med gru helt siden det ble annonsert (noen av dere har kanskje sett mine 'rants' på adventuregamers). For det første var Ben helt forandret, og jeg mener ikke grafisk. Ben var orginalt den perfekte antihelten, i FT2 så han ut til å være en tanketom 'goon'. For det andre var FT et av de beste adventurespillene laget, og en actionoppfølger er ikke måten å hedre spillet på. Jeg kan jo også nevne at FT2 aldri vil bli noe som helst uten Tim Schafer....

mener egentlig det samme om det nye Sam & Max-spillet, men har egentlig litt høyere forhåpninger til det, av en eller annen merkelig grunn.

Har du sett traileren kanskje? Den er jo lovende. Det er jo også et mer hardbarka adventurespill.

Lenke til kommentar

Apropos.. er det nye adventure spillet Runaway bra? Har lest 2 reviews som var enten "Yay!!" eller "Jesus Christ...", liksom ingen mellomting.. Jeg liker point 'n click adventure games så det er sagt. Den lengste reisen var fantastisk, og jeg har også spilt Sam & Max hit the road og andre eldre titler (har holdt på med data og dataspill siden før C64). Det er råknall å se at adventure spillene virker å være på vei tilbake generelt.

Lenke til kommentar
Inntil de kommer ut med Outlaws 2, driter jeg en lang bedriten marsj i hvilke titler de gir ut. Outlaws var GENIALT morsomt og utrolig underholdende! Jeg har aldri sett et annet cowboy FPS igjen etter det, hørt om noe lignende men..

GI MEG WILD WEST MMORPG !!! :woot::lol::D:woot: (herregud som det ville rocke!)

mmmm :-) Outlaws i nett ja :-) Det var bare konge

Lenke til kommentar

LucasArts has decided to stop production on Full Throttle: Hell on Wheels.

“We do not want to disappoint the many fans of Full Throttle,” says Simon Jeffery, president of LucasArts, “and hope everyone can understand how committed we are to delivering the best quality gaming experience that we possibly can.”

Sikker på at de ikke bare har utsatt det. :yes:

Lenke til kommentar

Synd at det ble kansellert, men jeg må si jeg ikke synes det så særlig lovende ut heller. Grafikken hadde jo monkey island 4-standard jo! Lucasarts har ikke klart å skape særlig særpreg med 3d-grafikken sin synes jeg, som både full thottle og særlig monkey island 3 hadde.

Unntaket er grim fandango, en real perle synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...