Odesseiron Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 ... men Epic Games leter etter et studio som vil fullføre oppfølgeren. Les hele saken Lenke til kommentar
Voight-Kampff Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Det er ingen grunn til å tru at "ferdigdesignet" betyr at de har "et fungerende spill som kun trenger mer arbeid". Jeg vil anta at det betyr at spillet er ferdigdesignet.. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Fantastisk! Shadow Complex er et av mine favorittspill denne generasjonen, så jeg sier ikke nei takk til en oppfølger. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Litt skeptisk om ikkje Chair er bak roret. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Må nok si meg enig med Zealuu da oppfølgere med andre utviklere enn de som lagde orginalen sjeldent blir bra. Det er også en av grunnen til at jeg har aldeles ingen tro på Max Payne 3 Lenke til kommentar
Plast Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Shadow Complex 2 ?!?!? o_O Geif! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Litt skeptisk om ikkje Chair er bak roret. Stusset også over dette. Først sider de Shadow Complex ble en stor suksess, så dropper de utviklerne og tar serien i en ny retning? WTF? Kunne de ikke latt Chair få et større budsjett og frie hender for å perfeksjonere det allerede glimrende spillet med en enda bedre oppfølger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå