XXXxxxxx Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 *** Bildet er fjernet. Beskrivelse: Dette bildet ble tatt i september. (Engelsviken). Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Ser av beskrivelsesteksten at bildet er tatt i september. Fint septemberpreg over bildet ja. Fargetonen passer i så måte! Ville kanskje kuttet litt av den dominerende forgrunnen. God 3'er herfra på dette! Endret 20. september 2011 av smort1 Lenke til kommentar
XXXxxxxx Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Jeg antar du har rett. Jeg ønsket å fange vakre steiner Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Lekkert.Enig om litt kutt av bunnen,men ved å gått ned på kne her ville dybdevirkningen blitt mye bedre,med så mye forgrunn...innbiller jeg meg da;) Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Spesielt landskap og fine farger!! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Dette synes jeg ble veldig bra. Høy teknisk kvalitet over hele opptaket, flotte farger i fjellpartiet som danner en fin diagonal og et godt komp. Må sees med sort bakgrunn!! Lenke til kommentar
XXXxxxxx Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Takk for din kritikk og råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg