Gå til innhold

BK: Kids

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tusen takk, jan erik,det var hyggelig og høre,altid like spendt på om det blir sett som jeg ser det... og altid like hyggelig med komentarer,med ros og ris,smil

ønsker deg en god dag..

nå skal det fokus på høst bilde til tema dag,som altid er like spennende,lærerikt med oppgaver for sånne som meg,lærer masse da...

er redd jeg har ødelagt 5D camera mitt,falt med det og linse gikk ihvertfall istykker så nå spendt på om huset oxo gikk...uflaks..og jeg som var blitt så glad i det camera..

Lenke til kommentar

tusen takk, jan erik,det var hyggelig og høre,altid like spendt på om det blir sett som jeg ser det... og altid like hyggelig med komentarer,med ros og ris,smil

ønsker deg en god dag..

nå skal det fokus på høst bilde til tema dag,som altid er like spennende,lærerikt med oppgaver for sånne som meg,lærer masse da...

er redd jeg har ødelagt 5D camera mitt,falt med det og linse gikk ihvertfall istykker så nå spendt på om huset oxo gikk...uflaks..og jeg som var blitt så glad i det camera..

Oi da,var da synd med kamera.Ikke for å gni det inn,men det kan være lurt å tegne en liten ekstra forsikring som dekker slike skader,for det lar seg gjøre for en billig penge;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...