jeanette roger Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Kids Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Godt fanget og veltalende ord..hehe;) Du har fått til det du ville med dette bilde,så på den måten veldig severdig;) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 tusen takk, jan erik,det var hyggelig og høre,altid like spendt på om det blir sett som jeg ser det... og altid like hyggelig med komentarer,med ros og ris,smil ønsker deg en god dag.. nå skal det fokus på høst bilde til tema dag,som altid er like spennende,lærerikt med oppgaver for sånne som meg,lærer masse da... er redd jeg har ødelagt 5D camera mitt,falt med det og linse gikk ihvertfall istykker så nå spendt på om huset oxo gikk...uflaks..og jeg som var blitt så glad i det camera.. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 tusen takk, jan erik,det var hyggelig og høre,altid like spendt på om det blir sett som jeg ser det... og altid like hyggelig med komentarer,med ros og ris,smil ønsker deg en god dag.. nå skal det fokus på høst bilde til tema dag,som altid er like spennende,lærerikt med oppgaver for sånne som meg,lærer masse da... er redd jeg har ødelagt 5D camera mitt,falt med det og linse gikk ihvertfall istykker så nå spendt på om huset oxo gikk...uflaks..og jeg som var blitt så glad i det camera.. Oi da,var da synd med kamera.Ikke for å gni det inn,men det kan være lurt å tegne en liten ekstra forsikring som dekker slike skader,for det lar seg gjøre for en billig penge;) 1 Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Godt fanga og et bra uttrykk! 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Mer som en slags kunstkort det du lager her! Interessant! Liker ikke tekst i bilder, men her MÅ det jo nesten følge med! 3'er for kreativiteten din! 1 Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hvordan du får det til har jeg mange ganger lurt på. Spesiellt i sedvanlig Jeanettestil. Kreativ er du! 1 Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Dette ble aldeles flott både uttrykk og komp og fragemessig, veldig kreativft. PS. Så synd med kamera og linsa de da, skikklig trist. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 tusen takk for komentarer,ja jeg er litt veldig trist for kamera... men mulig de får rep det men ikke linsen..forsikring neste gang ja...var liksom så forsiktig med det at trodde ikke det var mulig at noe skulle skje...men men,lært det nå,alt er mulig...sov godt alle sammen,klem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg