Civilix Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg er nå på leting etter et nytt headset etter at jeg ødela mitt gamle plantonics headset, og har lest litt om 'throat communicator' som et mulig alternativ til vandlig mikrofon. Men det ser ikke ut som om det er så mye nyttig informasjon om disse ute enda, så jeg lurer på siden det har kommet et par spill relaterte produkter om noen her har prøvd det og kan fortelle om deres erfaring med brukt av en TC istede for tradisjonelle headsets. Bruksområdet vil bli for kommunikasjon, all annen lyd(spill/musikk) ønskere jeg skal komme ut av høytalere, så kravet til lyskvaliteten i mitt øre er ikke så viktig, det som e viktige egenskaper er støyreduksjon og hvor tydelig det jeg sier går ut. Jeg er hovedsaklig en PC gamer så leter etter et produkt som kommer med USB-tilkobling. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg kjøpte meg Gears of War 3 på gamestop, og fikk med gavekort på 100kr. De laget en egen Throat Communicator til spillet som kostet 150kr, så jeg slengte likegreit med den på kjøpet. Det kan hende at dette er et særs lavkvalitet produkt i sjangeren, men den fungerer rett og slett ikke. Den plukker ikke opp lyd høyt nok sålenge man ikke sitter og roper. Søppel med andre ord, men det finnes vel sikkert bedre produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå