Gå til innhold

BK: Vannlokk

Anbefalte innlegg

Vannlokk

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Håndholdt,men skulle gjerne hatt en annen bakgrunn;)

Ser enkelte reagere på blender valget her,og grunnen var hardt lys,og ville da bli utbrent med større blender.Forsøkte flere eksponeringer.Men når det er sagt så kunne jeg kanskje latt det stå til å fått ett High Key ut av det;)...noe jeg jammen skal prøve på en dag.

Kan legge til att bakgrunnen har jeg her dempet lyset på i etterbehandlingen,da det tok fokuset fra vannfontenen;)

Og sikkert de som lurer på hvorfor legge ut så lite spennende bilder også...jo for å vise att en lukkertid på 1/20sek går fint,selv uten stativ, bare man har kontroll på kroppen sin...nå måtte jeg nesten le av meg selv gitt;);)

Evalueringsnivå Visning:

Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bakgrunnen er vel ikke så verst den.

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du har valgt å bruke f/22 her.

En større blenderåpning ville kastet bakgunnen ut av fokus

Nei si det..hehe.Nei grunnen var det sterke lyset,ja har faktisk vært noen soldager her,derfor måtte jeg bruke det blender valget for å unngå att det ble utbrent ved den lukkertiden.Prøvde flere eksponeringer altså:thumbup:

Et artig motiv, men nok en gang Jan Erik. Dine Exif data, eller eksoneringsvalg forstår jeg ikke :)

Hardt lys midt på dagen,og med den lukkertiden ville det blitt utbrent med større blender..prøvde flere eksponeringer med større blender,men lot seg ikke gjøre i det lyset :thumbup:

Lenke til kommentar

Nei si det..hehe.Nei grunnen var det sterke lyset,ja har faktisk vært noen soldager her,derfor måtte jeg bruke det blender valget for å unngå att det ble utbrent ved den lukkertiden.Prøvde flere eksponeringer altså:thumbup:

Et artig motiv, men nok en gang Jan Erik. Dine Exif data, eller eksoneringsvalg forstår jeg ikke :)

Hardt lys midt på dagen,og med den lukkertiden ville det blitt utbrent med større blender..prøvde flere eksponeringer med større blender,men lot seg ikke gjøre i det lyset :thumbup:

Skjønner at du er i det esperimentelle hjørne og det er jo spennende. :)

Lenke til kommentar

Skjønner at du er i det esperimentelle hjørne og det er jo spennende. :)

Takker.Ja du har nok rett der ja...prøver mye rart jeg..så mye kanskje att jeg ikke havner på rett spor engang..hehe :dribble:

Lenke til kommentar

Kreativft dette JEE, ble et spenstig motiv, ser du bare vil vise det så jeg skulle vel respektere det, men ha meg undskyldt mener det godt. Jeg ville gjerne hatt med hele sirklen som vannet strømmer opp på og ser en nevner V. side men litt mer luft på begge sider tenker jeg hadde blitt flott. :)

Her er lov å si hva en mener,så lenge en ikke er ufin..hehe.Takker for synspunkter og er vel ganske så enig :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...