Jan Erik Engan Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Vannlokk Bildet er fjernet. Beskrivelse: Håndholdt,men skulle gjerne hatt en annen bakgrunn;) Ser enkelte reagere på blender valget her,og grunnen var hardt lys,og ville da bli utbrent med større blender.Forsøkte flere eksponeringer.Men når det er sagt så kunne jeg kanskje latt det stå til å fått ett High Key ut av det;)...noe jeg jammen skal prøve på en dag. Kan legge til att bakgrunnen har jeg her dempet lyset på i etterbehandlingen,da det tok fokuset fra vannfontenen;) Og sikkert de som lurer på hvorfor legge ut så lite spennende bilder også...jo for å vise att en lukkertid på 1/20sek går fint,selv uten stativ, bare man har kontroll på kroppen sin...nå måtte jeg nesten le av meg selv gitt;) Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Godt sett dette motivet.Flott eksponert. Enig med deg at det er rotete bakgrund og den kan vel gjøres mer uskarp. Ville fått med sirkelen på begge sider. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Godt sett dette motivet.Flott eksponert. Enig med deg at det er rotete bakgrund og den kan vel gjøres mer uskarp. Ville fått med sirkelen på begge sider. Problemet var å få markert bakgrunnen,alt går nærmest i ett her...og måtte litt retting til ,så derfor ikke fått med hele sirkelen, ser jo hva du mener ja Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Bakgrunnen er vel ikke så verst den. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du har valgt å bruke f/22 her. En større blenderåpning ville kastet bakgunnen ut av fokus Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Et artig motiv, men nok en gang Jan Erik. Dine Exif data, eller eksoneringsvalg forstår jeg ikke Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Bakgrunnen er vel ikke så verst den. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du har valgt å bruke f/22 her. En større blenderåpning ville kastet bakgunnen ut av fokus Nei si det..hehe.Nei grunnen var det sterke lyset,ja har faktisk vært noen soldager her,derfor måtte jeg bruke det blender valget for å unngå att det ble utbrent ved den lukkertiden.Prøvde flere eksponeringer altså Et artig motiv, men nok en gang Jan Erik. Dine Exif data, eller eksoneringsvalg forstår jeg ikke Hardt lys midt på dagen,og med den lukkertiden ville det blitt utbrent med større blender..prøvde flere eksponeringer med større blender,men lot seg ikke gjøre i det lyset Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Bakgrunnen er vel ikke så verst den. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du har valgt å bruke f/22 her. En større blenderåpning ville kastet bakgunnen ut av fokus Nei si det..hehe.Nei grunnen var det sterke lyset,ja har faktisk vært noen soldager her,derfor måtte jeg bruke det blender valget for å unngå att det ble utbrent ved den lukkertiden.Prøvde flere eksponeringer altså Et artig motiv, men nok en gang Jan Erik. Dine Exif data, eller eksoneringsvalg forstår jeg ikke Hardt lys midt på dagen,og med den lukkertiden ville det blitt utbrent med større blender..prøvde flere eksponeringer med større blender,men lot seg ikke gjøre i det lyset Skjønner at du er i det esperimentelle hjørne og det er jo spennende. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Bakgrunnen er vel ikke så verst den. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du har valgt å bruke f/22 her. En større blenderåpning ville kastet bakgunnen ut av fokus Nei si det..hehe.Nei grunnen var det sterke lyset,ja har faktisk vært noen soldager her,derfor måtte jeg bruke det blender valget for å unngå att det ble utbrent ved den lukkertiden.Prøvde flere eksponeringer altså Et artig motiv, men nok en gang Jan Erik. Dine Exif data, eller eksoneringsvalg forstår jeg ikke Hardt lys midt på dagen,og med den lukkertiden ville det blitt utbrent med større blender..prøvde flere eksponeringer med større blender,men lot seg ikke gjøre i det lyset Skjønner at du er i det esperimentelle hjørne og det er jo spennende. Takker.Ja du har nok rett der ja...prøver mye rart jeg..så mye kanskje att jeg ikke havner på rett spor engang..hehe Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Stilig vannlokk, større blender og kanskje mindre iso. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Stilig vannlokk, større blender og kanskje mindre iso. Takker,og takker for tips Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Greit nok som eksperiment, men ble vel ikke all verdens å se på kanskje... ! 3'er for forsøket! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Greit nok som eksperiment, men ble vel ikke all verdens å se på kanskje... ! 3'er for forsøket! Det er jeg jammen enig i ja Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Et artig motiv og et godt opptak. Bakgrunnen synes jeg forstyrrer en del, men kjenner jeg deg rett fikser du den rimelig greit. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Et artig motiv og et godt opptak. Bakgrunnen synes jeg forstyrrer en del, men kjenner jeg deg rett fikser du den rimelig greit. Vel,av og til må jeg gi meg også..spør frua mi..hehe Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Kreativft dette JEE, ble et spenstig motiv, ser du bare vil vise det så jeg skulle vel respektere det, men ha meg undskyldt mener det godt. Jeg ville gjerne hatt med hele sirklen som vannet strømmer opp på og ser en nevner V. side men litt mer luft på begge sider tenker jeg hadde blitt flott. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Kreativft dette JEE, ble et spenstig motiv, ser du bare vil vise det så jeg skulle vel respektere det, men ha meg undskyldt mener det godt. Jeg ville gjerne hatt med hele sirklen som vannet strømmer opp på og ser en nevner V. side men litt mer luft på begge sider tenker jeg hadde blitt flott. Her er lov å si hva en mener,så lenge en ikke er ufin..hehe.Takker for synspunkter og er vel ganske så enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg