ParanoidCat Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg har skaffet meg et hvitt kabinett med dør fra Chieftec av serien DA01. Det er gigantisk!. Hovedplanen med dette kabinettet var å modde det til et kulere kabinett. Det er splitter nytt. Jeg har skaffet meg Baybus med fire brytere på 6 W, og kabelforlengere. Jeg har montert dette. Jeg har montert en ekstra vifte plass i front til en 80mm(floppy slots). Har kanskje tenkt å borre i taket for to nye vifte plasser(store). Problemet er, med mange vifteplasser og viftestyring plir ikke kabinettet kulere, tvert imot. Derfor må jeg ha idéer til hva jeg kan gjøre for noe for å få et kult kabinett. - Simon Iden Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 To ord: Plexi Kaldkatode Jeg har DA-01W (den samme som deg uten dør). Har noen bilder på http://lyngstol.cjb.net/kristian/casemod/ om det hjelper på kreativiteten. Lenke til kommentar
asle Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 du nequik er du fornøyd med digidoc en din eller? har hørt litt negativt om den vifter som starter og stopper hele tiden osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå