MariusGN Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hello! Satt å loka på nettet for meg selv da plutselig spotify,hotmail.com,facebook.com og google ikke ville mer. Vg.no,dagbladet.no og nrk.no derimot funker enda. Virker som om det bare er "utenlandske" nettsider som ikke fungerer. På den annen side har internettet blitt sinnsykt tregt, så regner med det har en sammenheng? Dette har jeg gjort: har kjørt system recovery,det gjorde jeg med en gang da problemet skjedde(20 minutter tilbake i tid da alt var helt normalt). sjekka firewall, alt normalt. Nettforbinnelsen er helt fin restarta routeren. Ikke noe av dette hjalp så da er jeg mer eller mindre blank Håper på gode svar! Lenke til kommentar
Stylpe Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Har du internett fra NextGenTel? Det er flere med samme problem. Vi driver og diskuterer det i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1377494&st=0#entry18332923 Endret 20. september 2011 av Stylpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå