Vidarak Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) https://www.nextgentel.com/minside/kundeservice/driftsmeldinger/ Driftsmeldinger Det er ingen kjente feil. sukk... Endret 20. september 2011 av sozo Lenke til kommentar
NVaage Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) https://www.nextgentel.com/minside/kundeservice/driftsmeldinger/ Driftsmeldinger Det er ingen kjente feil. sukk... Der forsvant NextGenTel sin hjemmeside for meg igjen; "This server has encountered an internal error which prevents it from fulfilling your request. The most likely cause is a misconfiguration. Please ask the administrator to look for messages in the server's error log." Endret 20. september 2011 av NVaage Lenke til kommentar
galskab Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Grrr, prøver å surfe på mobilen, men ingenting fungerer.... Netcom fix plz! Lenke til kommentar
Kimm0n0 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Ser ut til at ting begynner å fungere igjen for meg. En periode funket ikke DNS i det hele tatt og OpenDNS og GoogleDNS fungerte heller ikke siden man ikke fikk kontakt med utlandet. Heller ikke Internett på min mobil med Tele2 abonnement fungerte (er jo på NetCom de også). Endret 20. september 2011 av kservik Lenke til kommentar
Foundry Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) . Endret 7. juli 2013 av NONSENS3D Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 10 minutter etter at jeg kommer til å tenke på at jeg hadde tilgang til hele verden gjennom norsk VPN, kommer det opp igjen. Typisk. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Har NGT her også, og får godt under halvparten av hastigheten samt at nettet detter ut hele tiden. Har snakket med NGT, og de har sagt både at det er dem feilen ligger og at det er ruteren her det er noe feil med så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) 200.000 Nextgentel-kunder kom ikke inn på utenlandske nettsider Link til VG Nett-artikkel. Endret 20. september 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Kimm0n0 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 200.000 Nextgentel-kunder kom ikke inn på utenlandske nettsider Link til VG Nett-artikkel. Knall at VG er på saken! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Fikk ny ruter av NGT i dag, og ingen forskjell. Like ustabilt og tregt som det har vært de siste par ukene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå