Espen Ørud Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Church @ Aisaroaivi Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
annegrethe Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Ser fryktelig kaldt ut..... liker godt den enorme himmelen, det er et mektig skue. Nå er ikke landskapsbilder mitt aller nærmeste, men jeg liker blått og her er det fine blåtoner mot sort som dominerer og resten blir en fin "ramme". Skal jeg trekke noe, så er det den lyse overgangen mellom himmelen og rammen. Men utfra hva jeg har sett på dine bilder, så går jeg utfra at du har en mening med den. 4+ fra meg Lenke til kommentar
karoald Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Eit flott bilde god komp--fine farger---litt missf. med blåfargene på himmelen da serleg øverst på bilde,men det er greit også som det er.---Det er eit fint stykke Norge dette her,har kjørt der mange ganger,liker meg der,må stoppe en stund. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Ett virkelig flott bilde av naturen der nord. Den lyse streken øverst forstyrrer en del. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 MÅ sees mot sort bakgrunn Et rent og enkelt komp som fungerer veldig bra Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Fikk umiddelbart en følelse av å ha sett dette bildet før! Mulig det var ditt da også?(på gamle digit)..... Flott og klart motiv med en god komp. Muligens et lite kutt i toppen kanskje..! Her er det absolutt verdt å bruke en svart bakgrunn.... God 4'er herfra! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Et vakkert lite stykke Norge du har foreviget her. Full kontroll på lys og komp: Da blir det som regel bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg