Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

19 år og aldri hatt sex (gutt)

Anbefalte innlegg

Skal skrive dette så kort og seriøst som mulig:

- Har hatt sjangsen, mange ganger. Mange ganger med den ene (Xen min) og 2 ganger med den andre.

- Når de skulle beføle penisen min har jeg tatt bort henda deres og kommet på merkelige unnskyldninger.

- En gang gikk det faktiskt så langt at jeg skulle på med en kondom. Men da gikk penisen min ned igjen.

- En gang satt ei jente over meg og jeg hadde ståkuk, inne i bokseren. Men jeg ble så nervøs at penisen ble slapp igjen.

Har dere noen tips? Dette er satans irriterende, og ikke minst trist! Får aldri til et samleie...Har for dårlig selvtillit, kansje for at jeg er litt tykk. Og penisen min er vel ikke den største heller. Men ikke så liten at ei jente skulle klage...Tror jeg.

Det er mulig at jeg får ennå en sjangs snart, har noe på gang med ei jente som har sagt at hun vil ha sex med meg. Hva skal jeg gjøre når det kommer til sex??

Skal jeg la henne gjøre hva hun vil med meg eller? Føles jo ikke bra å løfte vekk henda deres når de vil ta tak i penisen min...Skal jeg bare la henne gjøre det og få det overstått? Og videre, hvordan unngå at kuken blir slapp når jeg skal sette på kondom?

Er en gutt på 19 år. Thanks for the answers :)

Postet av anonym: 915d867c6c957a93b84c4320ec886c76

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slutt å tenke så mye, bare la det skje. Sitter du der og tenker og er nervøs vil lillemann slippe ut blodet igjen. Har kanskje også med hvor ivrige jentene du har møtt er. Ekstremt lett for gutter å først få den opp, men når enkelte jenter ikke gjør noe for å hjelpe deg videre, kan den lett gi opp igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Saken er vel den dag i dag at man skal være så ung og prøve seg. Men det som er, er at de fleste venter. Hva er egentlig poenget, få seg et knull så fort så mulig? Det beste er jo at man selv føler man har en ålreit seksaktivitet, og at man ikke føler noe form for press.

Tiden for deg kommer, som hos alle.

Lenke til kommentar

Ser du nevner litt om at du muligens er litt tykk. Men det er nok ikke noe du trenger tenke på. Vil ei jente ha sex med deg og går så langt at dere skal til med kondom og greier, så kan jeg fortelle deg at ho liker deg og kroppen din...

For man pleier jo ikke akkurat ha sex med noen man synes er motbydelig? ;-)

Men et godt triks er å bli skikkelig trygg på jenta og kanskje fortelle henne at det er litt vanskelig for deg. Og å bruke god tid på forspill er også lurt, for da blir du tryggere og kåtere, noe som etterhvert vil fjerne ganske så mye nervøsitet.

Og du? IKKE stress med dette. Er ingen som sier at du MÅ ha sex imorgen ;-)

Lenke til kommentar

Trådstarter her. Takk for alle svar hittils :) Saken er den at jenta jeg snakker om ikke bor her, hun har bodd her før så jeg har møtt henne et par ganger. Hun skal kansje flytte hjem igjen før jul og slik jeg har skjønt det så er hun villig. Vi har ofte telefonkontakt, både SMS og telefonsamtaler. Er det en god ide å snakke om sex "og sånn" over telefon? Kansje jeg blir litt mer trygg da...Og hun også, tror hun er en litt sjenert jente. Har prestert å snakke til henne om "mårrabrødet" mitt flere ganger i fylla til henne og hun vil visst hjelpe meg med den saken...Hehe. Så jeg føler meg litt tryggere etter det.

Så hvis den dagen noen gang kommer, så skal jeg bare la henne gjøre det hun vill? For det er jo teitere å feige ut enn å la henne gjøre det...

- Trådstarter :)

Lenke til kommentar

Nei vet du hva?

Det er ikke teit å feige ut, hvis det er det du vil og ønsker, der og da. Er du ikke klar, så er du ikke klar. Som sagt, dette er ingenting å haste med.

Jeg vil tro det er lurt å kanskje snakke litt om sex også, ja :)Da kan man gjerne bli litt tryggere og det vil kanskje ikke være en stor barriere å komme seg over når det først skal skje.

Vet du noe om du er hennes første da?

Lenke til kommentar

Nei vet du hva?

Det er ikke teit å feige ut, hvis det er det du vil og ønsker, der og da. Er du ikke klar, så er du ikke klar. Som sagt, dette er ingenting å haste med.

Jeg vil tro det er lurt å kanskje snakke litt om sex også, ja :)Da kan man gjerne bli litt tryggere og det vil kanskje ikke være en stor barriere å komme seg over når det først skal skje.

Vet du noe om du er hennes første da?

Ønsker og ønsket virkelig ikke å feige ut, det var satans flaut. Hennes første, hva mener du?

Nei, jeg er ikke hennes første. Hun har hatt sex og kjæreste, men nå er hun singel.

Hun har ihvertfall sagt at hun har hatt sex, og det tror jeg på.

Kanskje verdt å nevne at hun har blitt voldtatt av en asylsøker også...Hvordan skal man forholde seg til det når det kommer til sex?

Lenke til kommentar

Neinei, men er du ikke klar, så trenger du ikke presse deg heller. Bare vær ærlig med henne.

Når det gjelder voldtekten, skjedde dette veldig nylig? og er hun veldig åpen om dette?

Føler meg klar, men det går alltid til helvete. Men nå er det 1,5 år siden sist jeg prøvde...Så hvordan det går nå vet jeg ikke.

Nei, voldtekten skjedde ikke veldig nylig. Det er 2 år siden, sa hun. Hvor åpen hun er om det vet jeg ikke. Hun sa det til meg over telefon engang.

Lenke til kommentar

Neinei, men er du ikke klar, så trenger du ikke presse deg heller. Bare vær ærlig med henne.

Når det gjelder voldtekten, skjedde dette veldig nylig? og er hun veldig åpen om dette?

Føler meg klar, men det går alltid til helvete. Men nå er det 1,5 år siden sist jeg prøvde...Så hvordan det går nå vet jeg ikke.

Nei, voldtekten skjedde ikke veldig nylig. Det er 2 år siden, sa hun. Hvor åpen hun er om det vet jeg ikke. Hun sa det til meg over telefon engang.

Da er du nok en god del mer klar og trygg nå, skal du se :)

aha, ikke gjør annet enn å oppør deg som normalt. Kan hende hun nevner det, men da år dere ta en prat om det. Før det eventuelt skjer, så får du bare la henne leve et så normalt liv som mulig.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...