Muffinss Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Etter request fra Bundy starter jeg en egen tråd for Chuck Testa. 3 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Also; http://www.tv2.no/underholdning/moro/chuck-oensker-seg-flere-doede-dyr-3587085.html 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 forstår ingenting, vem er chuck testa? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Chuck Testa 2 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Chuck Testa endeli TAKK GUD, jeg er drittlei av å google ting, nå kan den google ting for meg uansett for mye test, tar det som at han er den nye chuck norris, og vi nå må høre en ny generasjon med u-morsomme vitser ved hans navn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Vel. Greia er visst at han lagde en youtube-vid der han lurte folk til å tro at utstoppa dyr var ekte, for så å si "Nope! Chuck Testa" for å understreke hvor god dyreutstopper han er. Så disse bildene kan bare funke på folk som allerede er døde, eller ting eller dyr. Sånn "Du trodde denne bjørnen ser så virkelig ut at du tror den er i live? Nope! Jeg har utstoppet den SÅ bra". 3 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=O1-KMQqvHl4&feature=player_embedded 1 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Chuck Testa endeli TAKK GUD, jeg er drittlei av å google ting, nå kan den google ting for meg uansett for mye test, tar det som at han er den nye chuck norris, og vi nå må høre en ny generasjon med u-morsomme vitser ved hans navn. Trykk på link nummer 2 i google-søket. Da finner du ut at han ikke er som chuck norris Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Blir ikke helt det samme, nei. Chuck Norris er kjent for å banke gørra ut av badguys gjennom 30-40 år på film og TV (og for å tape en lang kamp mot Bruce Lee i Way of the Dragon). Han var også verdensmester i karate flere ganger på 60 og 70-tallet. Derfor er alle "chuck norris er så tøff" vitsene OK. Chuck Testa er bare en flink dyreutstopper som garantert tjener LASSEVIS med penger etter å ha blitt internettkjendis. Endret 21. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 men humoren er den samme? repetativ og tam (morsom første gang muligens?) skal ikke flam'e dere her inne tho, have fun :9 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Det er det som er så herlig med internett vett, det her er en fase som alle andre. Går over om et par uker. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Noen som husker Rick Rolling? Nei? Exactly. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Rick rolling husker nå alle Kommer nå fram gullkorn her og der. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hehe, skal godt gjøres å ikke huske det. Men poenget er at det gikk relatvit fort over. Og hva med MySpace? En gang var det svært populært, men nå er det så godt som borte. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Sant Ting forsvinner, og en del av det er det bare godt å se forsvinne! Endret 4. oktober 2011 av Muffinss Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 men humoren er den samme? repetativ og tam (morsom første gang muligens?) skal ikke flam'e dere her inne tho, have fun :9 Velkommen til Internett! Her er en nyttig link: http://www.teachingideas.co.uk/welcome/internet/index.htm Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 It's not the internet. It's Chuck Testa. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 It's not Chuck Testa, it's Chuck Testa! Herpaderpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå