Thumbsup Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hallo, Jeg har hatt min Wave i snart ett år, og har vært rimelig fornøyd. Det eneste som manglet var å få kunne installere apps som bare støttes av bada 1.2, så jeg tenkte å oppdatere telefonen. Etter den hadde lastet ned firmwaren, og begynte å installere, dukket det opp en error, og hele greia failet. En nødgjennoppretting funket heller ikke, og nå er telefonen "død". Kies vil heller ikke gjenkjenne telefonen, og det er ikke mye jeg får gjort. Nå tenkte jeg å prøve å installere bada 1.2 via MultiLoader (vil dette funke?) , men har noen spørsmål. 1. Vil dette gå utover garantien? 2. Hvor lenge garanti har Samsung mobiler? Min er kjøpt fra Elkjøp, husker ikke om de sa ett eller to års garanti. 3. Hvis den har ett års garanti, bør jeg dra til Elkjøp og få fikset den der? Har fortsatt 1 mnd igjen.. 4. Hvis dette går med multiloader, vil Kies noengang kunne oppdatere telefonen til bada 2.0 eventuelt, eller noe nyere? Hørt at Kies vil slutte å gjenkjenne tlf etter man flasher med Multiloader. Hvis jeg heller bør gjøre dette via Multiloader, vil dette funke? Tenker å prøve det imorra tidlig, så fort jeg får svar her. Eller er det noen andre metoder å flashe inn et OS på? Takk på forhånd Lenke til kommentar
opticus Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Heisann jeg kjøpte en wave selv som jeg oppdaterte med kies og den feilet, så jeg oppdaterte dama sin og den feilet også, sto bare en eller annen error på telefon, er ganske lenge siden og det er et ganske vanlig problem, googlet i noen minutter og fant en guide. du klarer sikkert dette du også, var om jeg husker riktig multiloader jeg brukte også, men finn en guide på nett så fikser nok dette problemet - om du er fornøyd med telefonen da Lenke til kommentar
Thumbsup Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Tingen er at noen sider sier at sim-lock må være off.. Hva menes med det? Min telefon er låst til Telenor, og får ikke åpnet denne før neste mnd. EDIT: Klarte å fikse det via Kies! Måtte gå inn på sånn download modus, og deretter kjøre nødgjenopprettingen et par ganger før det endelig gikk Nå har jeg bada 1.2. Endret 20. september 2011 av Thumbsup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå