chevy1990 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hva synes egentlig folk om hatter..? Veldig få som bruker det om dagen, er det bare fordi det ikke er på moten eller er det bare et glemt klesplagg..? Jeg personlig liker cowboyhatter..og da mener jeg ikke de stråhattene alle fulle folk på festivaler bruker:) men ordentlige hatter til noen tusen kroner, stetson osv.. Skiller meg nok ut med det her i Norge men så lenge jeg har en cowboy-aktig stil så føler jeg at det passer sammen.. Noen som har noen meninger rundt hatter/cowboyhatter og hvorfor det ikke blir mer brukt.. er jo ganske stilig på folk etter min mening.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Tror det er veldig mange som synes det er flaut og ikke har lyst å skille seg ut.....en blir jo sett rart på i noen bygder/byer om du ikke glir inn i mengden som resten av kyra. Synes det er kult jeg, har en sixpence lue jeg skulle ønske jeg kunne slengt på meg oftere. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Har en fedora jeg bruker innimellom, men hatter er veldig upraktisk sammen med feks headset. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hatter er drit kult, og spesielt hvis man får en helhet fra topp til tå. Er vel som med barten og alt det der, er ute av moten. Men som kommer tilbake vil jeg tro. Fordelen med å gå med feks. hatt idag er at man skiller seg ut.. Og det er GREAT! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Synes hatt nesten alltid ser teit ut. Er selvfølgelig noen unntak, men er du i tjueåra så please dropp det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Hatt ser stort sett alltid latterlig ut. Bildet Jude Quinn postet sier vel det meste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå