Jesta Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Byttet i dag skjerm på min Samsung galaxy S I9000, problemet mitt er at den reagerer, men viser ikke bilde på skjermen. Det går altså ann å trykke på den, men den viser ikke bilde. Noen som har tips til hva jeg kan sjekke før jeg sender tilbake skjermen? All hjelp settes stor pris på, på forhånd takk! Lenke til kommentar
Luffy1337 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Kablene og kontaktene først og fremst, at dem sitter ordentlig i. Second at det ikke er tatt skade på verken kontakt eller kabel. Third at det er jordnings kontakt mellom skjerm og midtre deksel, enten om bakre delen ligger helt inntil eller at det jodnings puter teip imellom, som regel må det flyttes over. Lenke til kommentar
Jesta Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Tusen takk for svar! Finnes det noe alternativ til jodnings puter teip(?), dette var noe som også var ødelagt, og fulgte ikke med den nye skjermen. Lenke til kommentar
Luffy1337 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Tusen takk for svar! Finnes det noe alternativ til jodnings puter teip(?), dette var noe som også var ødelagt, og fulgte ikke med den nye skjermen. Liten, tynn stripe med kobberteip fungerer som jordning, bare så det blir kontaktpunkt mellom skjerm og midtre deksel. Det jeg pleier å bruke når jeg fikser skjermer, fungere utmerket så lenge det er det som er feilen. Lenke til kommentar
Jesta Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Aha, det funket også dårlig, tror det er skjermen som er ødelagt, men nå fikset det seg med forsikringen, så kjøpte ny mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå