Gå til innhold

Skulle hatt tak i tråd fra forumet på gamle digit...

Anbefalte innlegg

Vet ikke om utvikling sitter på denne databasen enda eller om de har den operativ på alternativ url eller server, men skulle gjerne hatt tak i mine innlegg i det som tidligere lå på denne url`en: www.digit.no/wip4/no-title/udd.epl?udid=34871

Det er i utgangspunktet mine egne innlegg jeg er ute etter og de skal innholde en lengre forklaring på hvordan sette opp LR2/Mogrify-plugin for Lightroom og muligens også hvordan man setter opp presets for eksport til sosiale bildedelere og setter opp rammer som automatisk legges på ved eksport...

Dersom dere får tak i teksten kan dere bare lime den inn som svar her f.eks...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om utvikling sitter på denne databasen enda eller om de har den operativ på alternativ url eller server, men skulle gjerne hatt tak i mine innlegg i det som tidligere lå på denne url`en: www.digit.no/wip4/no-title/udd.epl?udid=34871

Det er i utgangspunktet mine egne innlegg jeg er ute etter og de skal innholde en lengre forklaring på hvordan sette opp LR2/Mogrify-plugin for Lightroom og muligens også hvordan man setter opp presets for eksport til sosiale bildedelere og setter opp rammer som automatisk legges på ved eksport...

Dersom dere får tak i teksten kan dere bare lime den inn som svar her f.eks...

Ja, skulle ønske det gikk an å få en søkemulighet på de gamle foruminnleggene fra gamle digit.... Mener det var snakk om noe sånt i fob. med overgangen... :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Tok ikke lang tid før det var dårlig med tilbakemeldinger på nye Digit heller gitt....

Obs!

Dette la Terje inn på en annen tråd her inne 30.november: (relatert til EXIF-data)

Skrevet 30. november 2011 - 18:48

Dette er en fortsatt god ide som vi må få på plass snart :) Jeg er opptatt med lesing- og gjennomføring av diverse eksamener nå de neste par ukene, så det blir nok ikke gjort så mye på digit i denne perioden..

til opplysning

Så der har du vel noe av forklaringen på at det tar såvidt lang tid (iallefall i forhold til etterlysningen din)... :thumbup:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...