Tbau5 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) "Tendensen tyder på at Rosenborg ofte får straffespark når de trenger det. " Flott at nettavisen driver med seriøs journalistikk. Tror heller antall straffer når RBK "trenger" det kommer av at vi desverre har en tendens til å åpne kamper svakt for å styre andreomganger mens vi jager mål/poeng. Endret 25. september 2011 av Torinogut 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 "Tendensen tyder på at Rosenborg ofte får straffespark når de trenger det. " Flott at nettavisen driver med seriøs journalistikk. Tror heller antall straffer når RBK "trenger" det kommer av at vi desverre har en tendens for å åpne kamper svakt for å styre andreomganger mens vi jager mål/poeng. Enig, så enig!! Og hvem er det forresten som tar Nettavisen seriøst..? 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hærlig kamp dette, en stort steg i retning tippeligaseier hvis vi vinner denne. Molde tar langt i fra alle poengen fra nå av. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Nå begynner det å nærme seg! Har ikke vært smart nok til å ha snacks i huset til kampen, så det får bli brownies fra i går og så benke seg foran TV-skjermen Og må si jeg fryder meg over at Sogndal og Odd leder! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 "Tendensen tyder på at Rosenborg ofte får straffespark når de trenger det. " Flott at nettavisen driver med seriøs journalistikk. Tror heller antall straffer når RBK "trenger" det kommer av at vi desverre har en tendens for å åpne kamper svakt for å styre andreomganger mens vi jager mål/poeng. Ikke verst. Har de endelig funnet noe annet å skrive om enn Torres? Lenke til kommentar
eveant Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Oj, har ikke sett denne kamptråden. Satser på hattrick av Chibbu idag. Issah kommer forhåpentligvis til å holde igjen enga. Han overrasket meg positivt i forrige kamp, så satser på at han spiller bra, også idag. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Her var det røykfyllt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Trodde det var tåke jeg. Bare tåkeprat i oslo vett. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Haha, du sier noe der ja! Jeg satser på et relativt raskt mål av gutta i dag! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Synes kampen har startet litt stygt av begge lag. :/ Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Rbk litt styggere, men enig... Tror det blir mye kort her! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Spørs da, langt lista høyt denne dommeren. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Haha, du sier noe der ja! Jeg satser på et relativt raskt mål av gutta i dag! Men gutta var visst ikke enige.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Skjerven kommer til å få mye kritikk i morgen... Til tross for litt høy list Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Tipper det blir hvertfall ett rødt kort denne kampen. Stygt spill har preget kampen for min del, og foreløpig lite sjanser. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Vi må slutte med disse tilbakespillene! Hodeløst! Nesten for Veigár! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Sitter nesten å regner med hjelp fra keeperen jeg. X-rbkkeepere har til vane å være snill når Rbk kommer på besøk(Jarstein,Aarason osv) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Det er i hvertfall spennende.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Herlig trøkk fra publikum! Og for en bølging i kampen! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Godt å se at dommeren ikke har Rema-penger i lomma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå