osse-mon waits for alice Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Personlig er min prioritetsliste slik: Vinnervilje og innsats 3poeng Underholdende fotball Seier over RBK, LSK og Brann Jeg driter i om vi taper, om gutta kjemper og gjør sitt beste! Om vi taper mot et lag som er bedre enn oss: so be it, enn så lenge vi ikke gir oss. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg mener at vi var mer underholdene, rett og slett. For din del har det lite med selve fotballen å gjøre kan det virke som, mer om hvem som faktisk spiller den... Typ tykke supporterbriller. RBK er ikke ett lag som jeg forbinder med underholdende fotball. Fordi Vålerenga er så mye bedre mener du? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Det har ikke jeg sagt hvor har du det fra? Men når du nevner det så ja, i fjor spilte vi mye mer underholdende fotball. Syns det er veldig mange lag som er mer underholdende å se på enn RBK, sånn har det alltid vært. Endret 27. september 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Siden du sa eveant hadde tykke supporterbriller fordi han mente RBK var mer underholdende. Hva har fjor året å gjøre med denne sesongen? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Bare fordi jeg poengterer at eveant har tykke supporterbriller så betyr jo ikke det at jeg mener det fordi jeg syns Vålerenga var det mest underholdende laget... Det hadde blitt for dumt. Hvis du leser forrige side så var fjorårssesongen diskutert. Endret 27. september 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
eveant Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg mener at vi var mer underholdene, rett og slett. For din del har det lite med selve fotballen å gjøre kan det virke som, mer om hvem som faktisk spiller den... Typ tykke supporterbriller. RBK er ikke ett lag som jeg forbinder med underholdende fotball. Om du mener at RBK ikke er et lag som spiller underholdende er du ihvertfall ikke noe bedre enn meg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Til tider gjør de det, men de kommer ett stykke ned på listen over kamper jeg helst ser med tanke på underholdnings verdi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå